Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

El dibuix de la Nova Xarxa Bus, contempla la D20, la D40, la D50, i considera el Tramvia la futura D30. Estem parlant de 4 línies diagonals. En els estudis i simulacions del comportament de la Nova Xarxa, s’ha pogut concloure que aquestes quatre diagonals resolen de forma molt eficient la mobilitat en l’àmbit de la plana de la ciutat ( 95% de la població ).

Alhora, si observem la trama urbana de la ciutat, veurem que els “eixos diagonals” a excepció de la Meridiana, que ja té de per si una oferta de Transport públic molt superior a la mitjana de la ciutat, ja estan ocupats per les quatre línies diagonals:

D20: al Paral•lel

D30: A l’Av. Diagonal

D40: Via Julia, Verdum, Guinardó, Travessera de dalt, Av. Tarradellas.

D50: Vallbona, Via Julia, Maragall

És per aquesta raó que no ens plantegem noves línies diagonals.

Crear més connexions i línies diagonals

Avatar: Propuesta oficial Propuesta oficial Acceptada
Es proposa que es creïn més connexions i línies diagonals.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir