Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La configuració de la nova urbanització i l’estatus de mobilitat que se li donarà al carrer Pere IV, el fan especialment adequat per tornar a introduir el pas dels autobusos, ja que serà un carrer amb poc volum de trànsit privat, i per tant, on el bus podrà circular sense entrebancs. L’orientació del carrer fa possible que les línies d’autobús arribin a Cristòfol de Moura (carrer en doble sentit), configuració òptima pel rendiment del transport públic.

Des del projecte de la NXB, no veiem cap inconvenient en que un eix cívic pugui suportar línies d’autobús, en coherència amb l’activitat que el propi eix generarà en el futur. Aquesta nova activitat que tots desitgem, que és conseqüència de la transformació de l’espai públic de Pere IV i d’altres factors, demandarà en la mateixa mesura mobilitat. Per això, apostem perquè aquesta mobilitat prioritzi el transport públic, i no el transport privat.

No als autobusos pel carrer Pere IV a la Superilla

Avatar: GAIA GAIA Acceptada
El pas de autobusos desvirtua totalment la essència de la Superilla. La linea 42 i H14, ha de pasar per carrer Pallars, que ha assumit menys de la meitat dels autobusos que fins sis mesos passaven pel carrer Pere IV sense cap problema. Ara tenim una mobilitat molt positiva i les distancies entre carrers son asumibles per tothom. El carrer Pere IV ha de ser una via cívica, fa molt de temps que els veins esperem aquest canvi i ara no te cap sentit fer passar bus a nivell de movilitat.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir