Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

 En la NXB la distribució de les parades és una mica diferent que en la xarxa convencional. La interdistància entre parades de la NXB i de les línies convencionals es de 320 m i 250 m respectivament. Aquest lleuger augment de distància entre parades de 70 m ( una mica més de mitja illa d l’Eixample) respon a un criteri de reducció del temps de recorreguts de les noves línies, millorant per tant la velocitat comercial, i d’aquesta manera, fer el servei més eficient en la mesura que es redueix el temps de viatge. Per contra, notarem que les parades estan de l’ordre d'un minut més lluny.

Aquest nou sistema, aporta entre altres la novetat dels intercanvis, de fet es podrà en un 95% dels casos, des de qualsevol punt de l’àmbit de la NXB, arribar a qualsevol destinació amb un sol intercanvi entre línies. Per fer possible això, primer es situen les parades d’intercanvi entre línies, repartint l’espai resultant a raó de 320 m de mitjana. Per aquest motiu veurem desplaçaments de les nostres parades en molts casos.

Falten parades d'autobús

Avatar: Montserrat Montserrat Acceptada
En general falten parades d'autobús, hi ha massa distància entre una parada i la següent i la majoria no tenen seient per seure mentre s'espera que arribi l'autobús. Això dificulta molt que la gent gran pugui fer ús d'aquest servei públic

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir