Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

 En la NXB la distribució de les parades és una mica diferent que en la xarxa convencional. La interdistància entre parades de la NXB i de les línies convencionals es de 320 m i 250 m respectivament. Aquest lleuger augment de distància entre parades de 70 m ( una mica més de mitja illa d l’Eixample) respon a un criteri de reducció del temps de recorreguts de les noves línies, millorant per tant la velocitat comercial, i d’aquesta manera, fer el servei més eficient en la mesura que es redueix el temps de viatge. Per contra, notarem que les parades estan de l’ordre d'un minut més lluny.

Aquest nou sistema, aporta entre altres la novetat dels intercanvis, de fet es podrà en un 95% dels casos, des de qualsevol punt de l’àmbit de la NXB, arribar a qualsevol destinació amb un sol intercanvi entre línies. Per fer possible això, primer es situen les parades d’intercanvi entre línies, repartint l’espai resultant a raó de 320 m de mitjana. Per aquest motiu veurem desplaçaments de les nostres parades en molts casos.

Falten parades d'autobús

Avatar: Montserrat Montserrat Acceptada
En general falten parades d'autobús, hi ha massa distància entre una parada i la següent i la majoria no tenen seient per seure mentre s'espera que arribi l'autobús. Això dificulta molt que la gent gran pugui fer ús d'aquest servei públic

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir