Audiència Pública de Ciutat Vella
# AudiènciaCiutatVella Trobada del govern del Districte de Ciutat Vella amb la ciutadania
Audiència Pública de Ciutat Vella. Setembre del 2022
L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.
La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:
- De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se )!
- Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
- Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Pots avançar la teva pregunta o petició fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat
A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
El 112.
Si en una plaça hi ha 20 veïns motivats i es produeixen incompliments constants que ens fan demanar servei de GUB, si al llarg d'una jornada poden haver 20 motius per trucar,
20 per 20 són 400 trucades, totes inútils, perquè majorment seran per soroll, i aquesta no és una prioritat per a la GUB.
La resposta majoritària és: passem avís, no hi ha efectius, torni a trucar, denuncii a la Regidoria,...
De fet, encara que vinguessin no tenen empatia, ni consciència del problema, ni protocol d'actuació, ni un objectiu marcat al respecte.
El veïnat no podem ser hostatges de la denúncia permanent, repetitiva i frustrant al 112.
Les qüestions que denunciem a tantes instàncies mereixerien que algú obrís l'agenda, las apuntés i preparés tranquilament, però amb diligència, amb protocols efectius, planificant i disposant dels recursos suficients per tal que no ens hauríem de preocupar més, sabent que això que hem denunciat ja està a les mans responsables de qui ho ha de resoldte.
Què dieu?
Carregant els comentaris ...