Audiència Pública de Ciutat Vella
# AudiènciaCiutatVella Trobada del govern del Districte de Ciutat Vella amb la ciutadania
Audiència Pública de Ciutat Vella. Febrer del 2024.
L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.
La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:
-
De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se)!
-
Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
-
Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Pots avançar la teva pregunta o petició fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament. També pots connectar-te directament a la sessió per videoconferència i emetre la teva pregunta sense avançar-la prèviament, però en aquest cas, la Presidència podrà atorgar-te la paraula al final de la sessió, sempre que el temps de durada de la mateixa ho permeti.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
A més, l’Audiència serà retransmesa en directe:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Soy vecina de Riera Alta.
Vengo a denunciar una nueva inauguración de tienda/almacen de segunda mano que sufriremos en nuestra calle. Estos establecimientos, que atraen la venta ambulante e ilegal sin control, que promueven el despiece mobiliario en plena calle, que desechan todo aquello que no les sirve esparciéndolo en esquinas o llenando contenedores son ya 7 en una calle de 350 metros de longitud.
Conociendo que existe una plan usos cuyos fundamentos son (extraído de: www.decidin.barcelona)
“Plan de Usos es una herramienta que se utiliza para regular las actividades que tienen lugar en los establecimientos de la ciudad abiertos al público y que ofrecen servicios y productos. Barcelona es un referente en cuanto al uso de esta herramienta, que busca mantener el equilibrio entre los diferentes tipos de establecimientos, promover la diversidad comercial e impedir el monocultivo, por lo que es necesario haber obtenido una habilitación administrativa”
Las preguntas son 3:
-. Consideran que se está aplicando el plan de usos en Riera Alta?
-. Tienen estos 7 establecimientos licencia, cumplen normativas de contratación, seguridad e higiene necesarias?
-. Cuantas más consideran que podrá soportar la calle?
Gracias!
Carregant els comentaris ...