Canvis a "Audiència Pública del Districte de l’Eixample. Abril 2024"
Descripció (Català)
-
-
L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.
La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:
Participant en directe de forma presencial, amb opció a rèplica.
- Fent reserva d’assistència i si s’escau avançant la pregunta o petició mitjançant inscripció fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través del formulari del menú Participació en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
- Assistint directament a la sessió sense reserva prèvia. En aquest cas si es vol adreçar una pregunta o petició caldrà omplir un formulari indicant els temes que es vol exposar i les dades personals. Aquest formulari estarà disponible a la recepció de la sala on se celebrarà l’Audiència.
Participant en directe per videoconferència, amb opció a rèplica.
Per fer-ho, cal inscriure's fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través del formulari del menú Participació en directe. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant de forma anticipada com durant el transcurs de la sessió en cas de que hi hagi temps. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
També pots seguir l’Audiència pública per streaming.
Avís: el xat del canal de Youtube no està moderat, per tant no es contempla la possibilitat de fer preguntes a través d’aquest canal.
-
+
L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.
La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:
Participant en directe de forma presencial, amb opció a rèplica.
- Fent reserva d’assistència i si s’escau avançant la pregunta o petició mitjançant inscripció fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través del formulari del menú Participació en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
- Assistint directament a la sessió sense reserva prèvia. En aquest cas si es vol adreçar una pregunta o petició caldrà omplir un formulari indicant els temes que es vol exposar i les dades personals. Aquest formulari estarà disponible a la recepció de la sala on se celebrarà l’Audiència.
Participant en directe per videoconferència, amb opció a rèplica.
Per fer-ho, cal inscriure's fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través del formulari del menú Participació en directe. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant de forma anticipada com durant el transcurs de la sessió en cas de que hi hagi temps. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
També pots seguir l’Audiència pública per streaming.
Avís: el xat del canal de Youtube no està moderat, per tant no es contempla la possibilitat de fer preguntes a través d’aquest canal.
Descripció (Castellano)
-
-
La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.
La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:
Participando en directo de forma presencial, con opción a réplica.
- Haciendo reserva de asistencia y en su caso adelantando la pregunta o petición mediante inscripción hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Participación en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
- Asistiendo directamente a la sesión sin reserva previa. En este caso si se quiere dirigir una pregunta o petición deberá rellenar un formulario indicando los temas que se quiere exponer y los datos personales. Este formulario estará disponible en la recepción de la sala donde se celebrará la Audiencia.
Participando en directo por videoconferencia, con opción a réplica.
Para hacerlo, hay que inscribirse hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Participación en directo. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia se enviará por correo electrónico el enlace para poder participar en directo.
El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a las preguntas o peticiones formuladas tanto de forma anticipada como durante el transcurso de la sesión en caso de que haya tiempo. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
También puedes seguir la Audiencia pública por streaming.
Aviso: el chat del canal de Youtube no está moderado, por lo que no se contempla la posibilidad de hacer preguntas a través de este canal.
-
+
La Audiencia Pública es el encuentro de los y las responsables municipales con la ciudadanía para plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal del distrito.
La sesión tendrá lugar de forma presencial y telemática. Se puede participar a través de los siguientes canales:
Participando en directo de forma presencial, con opción a réplica.
- Haciendo reserva de asistencia y en su caso adelantando la pregunta o petición mediante inscripción hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Participación en directo. Esto nos permitirá recopilar con suficiente antelación la información para responder adecuadamente.
- Asistiendo directamente a la sesión sin reserva previa. En este caso si se quiere dirigir una pregunta o petición deberá rellenar un formulario indicando los temas que se quiere exponer y los datos personales. Este formulario estará disponible en la recepción de la sala donde se celebrará la Audiencia.
Participando en directo por videoconferencia, con opción a réplica.
Para hacerlo, hay que inscribirse hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Participación en directo. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia se enviará por correo electrónico el enlace para poder participar en directo.
El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá a las preguntas o peticiones formuladas tanto de forma anticipada como durante el transcurso de la sesión en caso de que haya tiempo. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en ese tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
También puedes seguir la Audiencia pública por streaming.
Aviso: el chat del canal de Youtube no está moderado, por lo que no se contempla la posibilidad de hacer preguntas a través de este canal.
Compartir