Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Juliol 2022"

Avatar: 13 Anna Serra 13 Anna Serra

Títol (Català)

  • +Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Juliol del 2022

Títol (Castellano)

  • +Audiencia Pública de Sants-Montjuïc. Sesión ordinaria. Mayo de 2022

Descripció (Català)

  • +

    L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè aquesta pugui plantejar qualsevol tema relacionat amb l’actuació municipal.

    Es pot participar a través dels següents canals:

    1. Deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris -que trobareu a baix de tot d'aquesta mateixa pàgina-, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se)!

    2. Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Enllaç per accedir a la sala de la videoconferència per participar en directe digitalment: http://salavirtual.barcelona.cat/Audiencia-Publica-Districte-Sants-Montjuic-24052022-1800-007A

    3. Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar.


    La sessió tindrà una durada de 2 hores. Totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc i serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte de Sants-Montjuïc i de la plataforma digital de participació de l'Ajuntament de Barcelona.

    Si voleu assistir a l'Audiència i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.

    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.

Descripció (Castellano)

  • +

    La Audiencia Pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que esta pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.

    Se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. Dejando escrita la pregunta o petición a la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas hay que tener un perfil de usuaria a decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!

    2. Digitalmente, interviniendo en directo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Enlace para acceder a la sala de la videoconferencia para participar en directo digitalmente: http://salavirtual.barcelona.cat/Audiencia-Publica-Districte-Sants-Montjuic-24052022-1800-007A

    3. Presencialmente, interviniendo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear.

    La sesión tendrá una duración de 2 horas. Todas las preguntas que no queden contestadas en este tiempo, seran respondidas por escrito con posterioridad.

    La Audiencia Pública se celebra desde el Salón de Plenos del Distrito de Sants-Montjuïc y será retransmitida en streaming mediante la página web del Distrito de Sants-Montjuïc y de la plataforma digital de participación del Ayuntamiento de Barcelona.


    Si desean asistir a la Audiencia y necesitan alguna medida de accesibilidad para personas con discapacidad auditiva, deberán comunicarlo con una antelación de 3 días laborables al correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.

    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública está a disposición el correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.

Dia i hora d'inici

  • +2022-07-11 19:00:00 +0200

Dia i hora de finalització

  • +2022-07-11 21:00:00 +0200

Adreça

  • +Carrer de la Creu Coberta, 104, 08014 Hostafrancs, Barcelona

Ubicació (Català)

  • +Seu del Districte de Sants-Montjuïc

Ubicació (Castellano)

  • +Sede del Distrito de Sants-Montjuïc

Detalls d'ubicació (Català)

  • +Saló de Plens (1a planta)

Detalls d'ubicació (Castellano)

  • +Salon de Plenos (1ª planta)

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir