Audiència Pública de Sants-Montjuïc
# AudiènciaSantsMont Trobada del govern del Districte de Sants-Montjuïc amb la ciutadania
Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Juliol 2022
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè aquesta pugui plantejar qualsevol tema relacionat amb l’actuació municipal.
Es pot participar a través dels següents canals:
- Deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris -que trobareu a baix de tot d'aquesta mateixa pàgina-, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil consulta com registrar-se
- Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Trobareu l'enllaç a la sala de la videoconferència per participar en directe i digitalment just damunt de la secció dels comentaris.
- Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar.
La sessió tindrà una durada de 2 hores. Totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc i serà retransmesa en streaming.
Si voleu assistir a l'Audiència i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb María
Soy vecina del comienzo del Paseo de Zona Franca. En la plazoleta de al lado del Domino's Pizza con el Bingo, lugar de acceso al CAP de la Marina y a la biblioteca, existe mucha suciedad y basuras, con mal olor, también con personas sin techo que no colaboran con la adecuada limpieza. También hay poca limpieza en todo el Paseo de la Zona Franca en ambas aceras. Se ruega tomar medidas, entre otras probablemente limpieza con mangueras y otras alternativas.
Gracias.
Estimada ciudadana,
Le informamos que queja fue enviada al Departamento de Limpieza para que hiciera las actuaciones oportunas para mejorar el estado de la calle. Debido al cambio de empresa adjudicataria del servicio de recogida y limpieza viaria que se está haciendo en estos momentos en e Distrito de Sants-Montjuic, se producirán modificaciones tanto en la frecuencia como en los horarios de los servicios. Se tendrá en cuenta vuestra comunicación en la definición de los servicios necesarios.
El Ayuntamiento de Barcelona ha trabajado un nuevo contrato de limpieza y recogida de residuos que se empezó a desplegar el mes de marzo y que en septiembre ha llegado a nuestro Distrito. Este nuevo contrato implica más personal y nuevos vehículos eléctricos, que reducen las emisiones y el ruido, entre otros mejoras.
(cont.)
Con el nuevo contrato nos adaptamos a las necesidades de cada barrio y de cada momento y mejoramos los canales por medio de los cuales los vecinos y las vecinas pueden notificar las incidencias. Porque solo con la implicación y la corresponsabilidad de todos podremos tener una ciudad limpia.
Carregant els comentaris ...