Canvis a "Consell de Barri de La Guineueta - Novembre (2022)"
Descripció (Català)
-
-
La sessió del consell de barri del mes de novembre es realitzarà presencial.
Per venir presencialment no és necessària reserva prèvia, es recomana us de mascareta 😷 i mantenir distància de seguretat d'1,5m
ORDRE DEL DIA: PENDENT
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- · Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- · Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- · APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
La sessió del consell de barri del mes de novembre es realitzarà presencial.
Per venir presencialment no és necessària reserva prèvia, es recomana us de mascareta 😷 i mantenir distància de seguretat d'1,5m
ORDRE DEL DIA: PENDENT
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Descripció (Castellano)
-
-
La sesión del consejo de barrio del mes de noviembre se realizará presencial.
Para venir presencialmente no es necesaria reserva previa, se recomienda el uso de mascarilla 😷 y mantener distancia de seguridad de 1,5m
ORDEN DEL DÍA: PENDIENTE
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
- Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
La sesión del consejo de barrio del mes de noviembre se realizará presencial.
Para venir presencialmente no es necesaria reserva previa, se recomienda el uso de mascarilla 😷 y mantener distancia de seguridad de 1,5m
ORDEN DEL DÍA: PENDIENTE
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- Atención presencial: oficinas de Atención al Ciudadano (OAC )
- Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Compartir