-Aquesta sessió del Consell de Barri es realitzarà semipresencial, es podrá assistir presencialment i telemàticament.
Per assistir presencialment no es necessària reserva prèvia, per motius sanitaris l'ús de la mascareta serà obligatori, caldrà mantenir la distància de seguretat de 1,5m, mantenir-se assegut al llarg de la sessió i evitar fluxes de gent innecessaris entre les persones assistents.
Per assistir telemàticament pots fer-ho a través d'aquest enllaç:
Videoconferència: http://salavirtual.barcelona.cat/Consell-Barri-Districte-Nou-Barris-16032022-1900-55B8
⚠️ No hi haurà retransmissió per Youtube.
ORDRE DEL DIA: Pendent
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
· Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
· Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
· Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
· APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
+Aquesta sessió del Consell de Barri es realitzarà semipresencial, es podrá assistir presencialment i telemàticament.
Per assistir presencialment no es necessària reserva prèvia, per motius sanitaris l'ús de la mascareta serà obligatori, caldrà mantenir la distància de seguretat de 1,5m, mantenir-se assegut al llarg de la sessió i evitar fluxes de gent innecessaris entre les persones assistents.
Per assistir telemàticament pots fer-ho a través d'aquest enllaç:
Videoconferència: http://salavirtual.barcelona.cat/Consell-Barri-Districte-Nou-Barris-16032022-1900-55B8
⚠️ No hi haurà retransmissió per Youtube.
ORDRE DEL DIA:
1.Afectació de les obres de la línia 5 de metro
2. Situació al CIS Cotxeres
3. Torn obert de paraules
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
· Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
· Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
· Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
· APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Compartir