Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de Vilapicina i la Torre Llobeta - Febrer ( 2023 )"

Avatar: Admin DecidimBCN Admin DecidimBCN

Descripció (Català)

  • -

    Aquesta sessió del Consell de Barri es realitzarà semipresencial, es podrá assistir presencialment i telemàticament.

    Per assistir presencialment no es necessària reserva prèvia.

    Per assistir telemàticament pots fer-ho a través d'aquest enllaç:

    http://salavirtual.barcelona.cat/DT08-DistricteNouBarris-Consell-Barri-22022023-1830-60C0

    ORDRE DEL DIA:

    1. Balanç de mandat
    2. Torn obert de paraules


    ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.

    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    •       Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
    •       Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
    •       Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
    •       APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
  • +

    Aquesta sessió del Consell de Barri es realitzarà semipresencial, es podrá assistir presencialment i telemàticament.

    Per assistir presencialment no es necessària reserva prèvia.

    Per assistir telemàticament pots fer-ho a través d'aquest enllaç:

    http://salavirtual.barcelona.cat/DT08-DistricteNouBarris-Consell-Barri-22022023-1830-60C0

    ORDRE DEL DIA:

    1. Balanç de mandat
    2. Torn obert de paraules

    ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.

    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    •       Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
    •       Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
    •       Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
    •       APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

Descripció (Castellano)

  • -

    Esta sesión del Consell de Barri se realizará semipresencial, se podrá asistir presencial y telemáticamente.

    Para asistir presencialmente no es necesaria reserva previa.

    Para asistir telemáticamente puedes hacerlo a través de este enlace: http://salavirtual.barcelona.cat/DT08-DistricteNouBarris-Consell-Barri-22022023-1830-60C0

    ORDEN DEL DÍA:

    1. Balance de mandato.
    2. Turno abierto de palabra.

    ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.

    Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

  • +

    Esta sesión del Consell de Barri se realizará semipresencial, se podrá asistir presencial y telemáticamente.

    Para asistir presencialmente no es necesaria reserva previa.

    Para asistir telemáticamente puedes hacerlo a través de este enlace: http://salavirtual.barcelona.cat/DT08-DistricteNouBarris-Consell-Barri-22022023-1830-60C0

    ORDEN DEL DÍA:

    1. Balance de mandato.
    2. Turno abierto de palabra.


    ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.

    Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir