Canvis a "Bescanvi d'embolcalls"
Cos (Català)
-
-
- Nom de l'organització: Escola L'Esperança
- Descripció de l'actuació: Alumnes de 3ESO s’han organitzat en grups i passen per la resta de grups-classe d’educació secundària, just abans de la sortida al pati, bescanviant embolcalls d’alumini per embolcalls més sostenibles. Aquesta acció es repeteix durant diferents dies i setmanes del trimestre i s’enregistra, per a cada classe, l’evolució en la massa d’embolcalls d’alumini bescanviats.
S’han organitzat per grups, s’han autoassignats (per consens) a quins grups d’ESO i ESPO de l’escola farien el bescanvi (incloent el seu propi grup-classe). Han confeccionat una graella per a la recollida de dades. Han explicat l’objectiu de l’acció als seus companys i companyes ( des de 1ESO fins a 2n de Batxillerat i 2n de CFGM). Han fet la mesura de la massa d’embolcalls no sostenibles amb una balança de precisió i han enregistrat els valors. La graella de recollida de dades inclou també informació qualitativa sobre el grau de col·laboració dels diferents grups-classe.
Ha suposat una activitat organitzada per l’alumnat. Ha suposat la coresponsabilitat i la col·laboració de tot l’alumnat dels ensenyaments de secundària del centre. Té també un impacte sobre el funcionament a les famílies. Tal com s’ha assenyalat la valorem com innovadora, reproduïble, col·laborativa, sostenible en el temps, autoavaluativa, fomenta l’autocrítica, la responsabilitat i la coherència.
- Calendari execució: Curs 2019-20
- Dades de contacte: tromero3@xtec.cat
-
+
Escola L'Esperança
Alumnes de 3ESO s’han organitzat en grups i passen per la resta de grups-classe d’educació secundària, just abans de la sortida al pati, bescanviant embolcalls d’alumini per embolcalls més sostenibles. Aquesta acció es repeteix durant diferents dies i setmanes del trimestre i s’enregistra, per a cada classe, l’evolució en la massa d’embolcalls d’alumini bescanviats.
S’han organitzat per grups, s’han autoassignats (per consens) a quins grups d’ESO i ESPO de l’escola farien el bescanvi (incloent el seu propi grup-classe). Han confeccionat una graella per a la recollida de dades. Han explicat l’objectiu de l’acció als seus companys i companyes ( des de 1ESO fins a 2n de Batxillerat i 2n de CFGM). Han fet la mesura de la massa d’embolcalls no sostenibles amb una balança de precisió i han enregistrat els valors. La graella de recollida de dades inclou també informació qualitativa sobre el grau de col·laboració dels diferents grups-classe.
Ha suposat una activitat organitzada per l’alumnat. Ha suposat la coresponsabilitat i la col·laboració de tot l’alumnat dels ensenyaments de secundària del centre. Té també un impacte sobre el funcionament a les famílies. Tal com s’ha assenyalat la valorem com innovadora, reproduïble, col·laborativa, sostenible en el temps, autoavaluativa, fomenta l’autocrítica, la responsabilitat i la coherència.
- Calendari execució: Curs 2019-20
- Dades de contacte: tromero3@xtec.cat
Compartir