El Consell, sota la presidència del Regidor del Districte, integra als representants dels diferents grups municipals del Districte, als responsables municipals dels diferents serveis que operen al Parc de Montjuïc, així com aquelles persones responsables d'altres ens públics, d’entitats, empreses i/o associacions amb presència o incidència al Parc de Montjuïc.
Les funcions del Consell, segons estableix el seu Reglament, són:
Emetre informes i propostes sobre les polítiques dels òrgans de l’Ajuntament amb relació a la gestió integral del Parc de Montjuïc i promocionar iniciatives d’estudi.
Conèixer els pressupostos municipals corresponents a les polítiques, actuacions i serveis que es realitzin en el territori del Parc de Montjuïc.
Establir i seguir els contractes-programa amb els diferents operadors del Parc de Montjuïc.
Coordinar tots els sistemes d’informació interna entre els operadors.
Impulsar i estimular la col·laboració de les diferents entitats, institucions, administracions i associacions que tinguin presència al Parc de Montjuïc.
Exercir en funcions d’òrgan de consulta i participació en relació a les qüestions de competència municipal que estiguin dins l’àmbit del Parc de Montjuïc.
La web amb totes les notícies, agenda i actualitat del Parc de Montjuïc es pot consultar aquí.
Compartir