L'accessibilitat a l'administració pública
-
Ajuntament de BarcelonaPlaça de Sant Jaume 1, 08002 BarcelonaSaló de Cent
-
El Consell de Ciutat organitza aquesta jornada amb la finalitat d'analitzar la situació actual de dificultat d’accés digital a l’administració pública, especialment per determinats col·lectius.
L'objectiu és poder definir estratègies per millorar-ne l’accés i aconseguir que tothom tingui els mateixos drets.
Relatoria de la jornadaDescarregar fitxerDificultats accessibilitat administració públicaPrograma de la jornadaDescarregar fitxerJornada dificultat accessibilitat administració públicaObligacions jurídiques de bona administració dels servidors públics, escletxa digital, dret a no relacionar-se digitalment amb les administracions i cita prèviaDescarregar fitxerPresentació de diapositives de la ponència inaugural a càrrec de Julio Ponce, Catedràtic de Dret Administratiu a la universitat de BarcelonaManual de fonaments del dret administratiu i de la gestió pública. Textos legals, materials per practicar, dades enriquides.Descarregar fitxerAutor: Juli Ponce Solé, 3ª edició, Editorial Tirant Lo Blanch, Valencia, 2022Programa
Benvinguda [17:00 - 17:05]
A càrrec del Marc Serra, Regidor de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona.
Ponència inaugural [17:05 - 17:25]
A càrrec de Julio Ponce, Catedràtic de Dret Administratiu a la universitat de Barcelona.
Taula Rodona: La mirada de les entitats en relació a les dificultats de l’accés digital a l’administració pública. [17:25 - 17:45]
Intervindran:
- Joan Martínez, Consell Assessor de la Gent Gran
- Xavier Orno, tècnic de DINCAT i activista defensor dels Drets Humans
- Marc Pascual, Espai Tecnològic Comunitari Casal dels Infants del Raval.
S'inclou la projecció vídeo autoeditat pels usuaris/es: Gent gran, migració, infància i dependència
Debat opinions ponents [17:45 - 18:10]
Torn obert de preguntes des del públic [18:10 - 18:30]
Modera: Jordi Romero, membre del Consell de Ciutat en representació de la Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya (FATEC).
Pausa-cafè [18:30 - 18:45]
Taula rodona: Què ha fet l’Administració fins ara i què més podria fer? [18:45 - 19:00]
Intervindran:
- Antonio Romero, Director de Serveis d'Informació i Atenció ciutadana de l’Ajuntament de Barcelona.
- Ester Manzano, Directora General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana de la Generalitat de Catalunya.
- David Bondia, Sindicatura de Greuges de Barcelona.
Debat opinions ponents [19:00 - 19:25]
Torn obert de preguntes des del públic [19:25 - 19:45]
Modera: Xènia Carné, referent tècnica de Participació i generació de coneixement de la Taula del Tercer Sector Social de Catalunya.
Cloenda [19:45 - 19:50]
A càrrec del Laia Bonet, tercera tinent d'Alcaldia, d'Agenda 2030, transició digital, esports, coordinació territorial i metropolitana.
Acta de la trobada
A continuació podeu veure el vídeo de les diferents intervencions de la jornada: https://www.youtube.com/live/_fL-_58EeZU
Compartir