Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri d'Hostafrancs. Novembre 2021"

Títol (Català)

  • -Consell de Barri d'Hostafrancs. Novembre 2021
  • +Consell de Barri d&gid://decidim-barcelona/Decidim::Hashtag/341/39;Hostafrancs. Novembre 2021

Descripció (Català)

  • -

    En l’actual context sanitari, es pot participar a través dels següents canals:

    1. Digitalment intervenint en directe al Consell de Barri per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Entrar a la sala de videoconferència.
    2. Presencialment. Per garantir les distàncies de seguretat entre persones, l’aforament serà limitat; motiu pel qual es requereix realitzar reserva prèvia de plaça fins a 24 hores abans de la celebració del Consell de Barri. Durant les 24 hores anteriors al Consell es confirmarà la reserva de plaça per correu electrònic.

    Aquelles persones que no vulgueu intervenir durant el Consell de Barri i que voleu seguir el seu desenvolupament mitjançant la retransmissió en streaming.

    Si voleu assistir al Consell de Barri i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament del Consell de Barri cal adreçar-se al correu electrònic 
    dte03_participacio@bcn.cat.

    Ordre del dia:

    1. Informe del Regidor.
    2. Projecte FAB Casa del Mig - 20 anys del Punt Multimèdia.
    3. Nova Gestió Cívica Centres Cívics Casinet d'Hostafrancs i Cotxeres de Sants.
    4. Torn obert de paraules.
  • +

    En l’actual context sanitari, es pot participar a través dels següents canals:

    1. Digitalment intervenint en directe al Consell de Barri per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Entrar a la sala de videoconferència.
    2. Presencialment. Cal realitzar reserva prèvia de plaça fins a 24 hores abans de la celebració del Consell de Barri. Durant les 24 hores anteriors al Consell es confirmarà la reserva de plaça per correu electrònic.

    Aquelles persones que no vulgueu intervenir durant el Consell de Barri i que voleu seguir el seu desenvolupament mitjançant la retransmissió en streaming.

    Si voleu assistir al Consell de Barri i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament del Consell de Barri cal adreçar-se al correu electrònic 
    dte03_participacio@bcn.cat.

    Ordre del dia:

    1. Informe del Regidor.
    2. Projecte FAB Casa del Mig - 20 anys del Punt Multimèdia.
    3. Nova Gestió Cívica Centres Cívics Casinet d'Hostafrancs i Cotxeres de Sants.
    4. Torn obert de paraules.

Descripció (Castellano)

  • -

    En el actual contexto sanitario, se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. Digitalmente, interviniendo en directo en el Consejo de Barrio para exponer las preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Entrar a la sala de videoconferencia.
    2. Presencialmente. Para garantizar las distancias de seguridad entre personas, el aforo será limitado; por lo que se requiere realizar reserva previa de plaza hasta 24 horas antes de la celebración del Consejo de Barrio. Durante las 24 horas anteriores al Consejo se confirmará la reserva de plaza por correo electrónico.

    Aquellas personas que no queráis intervenir durante el Consejo de Barrio, pero queráis seguir su desarrollo mediante la retransmisión en streaming.

    Si desean asistir al Consejo de Barrio y necesitan alguna medida de accesibilidad para personas con discapacidad auditiva, deberán comunicarlo con una antelación de 3 días laborables al correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.
    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento del Consejo de Barrio hay que dirigirse al correo electrónico
    dte03_participacio@bcn.cat.

    Orden del día:

    1. Informe del Regidor.
    2. Proyecto FAB Casa del Mig - 20 años del Punto Multimedia.
    3. Nueva Gestión Cívica Centros Cívicos Casinet d'Hostafrancs i Cotxeres de Sants.
    4. Turno abierto de palabras.
  • +

    En el actual contexto sanitario, se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. Digitalmente, interviniendo en directo en el Consejo de Barrio para exponer las preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Entrar a la sala de videoconferencia.
    2. Presencialmente. Se requiere realizar reserva previa de plaza hasta 24 horas antes de la celebración del Consejo de Barrio. Durante las 24 horas anteriores al Consejo se confirmará la reserva de plaza por correo electrónico.

    Aquellas personas que no queráis intervenir durante el Consejo de Barrio, pero queráis seguir su desarrollo mediante la retransmisión en streaming.

    Si desean asistir al Consejo de Barrio y necesitan alguna medida de accesibilidad para personas con discapacidad auditiva, deberán comunicarlo con una antelación de 3 días laborables al correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.
    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento del Consejo de Barrio hay que dirigirse al correo electrónico
    dte03_participacio@bcn.cat.

    Orden del día:

    1. Informe del Regidor.
    2. Proyecto FAB Casa del Mig - 20 años del Punto Multimedia.
    3. Nueva Gestión Cívica Centros Cívicos Casinet d'Hostafrancs i Cotxeres de Sants.
    4. Turno abierto de palabras.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir