Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Funcionament de la Comissió

Els treballs, en una primera fase, se centraran en el districte d’Horta-Guinardó. Assolit un acord sobre la transformació en aquest districte, o quan així ho consideri la Comissió del Pacte per a la transformació de la ronda de Dalt, es plantejarà l’abordatge i la continuïtat de la transformació als districtes de Sarrià-Sant Gervasi, Gràcia i Nou Barris.

Estructura

Per a l’exercici de les seves funcions, la Comissió del Pacte per la ronda de Dalt comptarà amb:

  1. Una Oficina tècnica, coordinada per la Gerència del Districte d´Horta-Guinardó i la Gerència d’Urbanisme, que liderarà i coordinarà els treballs sobre la transformació de la ronda de Dalt i el seu entorn amb les funcions següents:

    1. Coordinar i fer el seguiment de tots els projectes de l’àmbit d’actuació.

    2. Coordinar les àrees implicades de l’Ajuntament de Barcelona.

    3. Planificar i gestionar la participació ciutadana.

    4. Preparar i validar tota la documentació que es generi.

    5. Coordinar-se amb la Secretaria tècnica del Pacte.

  2. Una Taula tècnica integrada pels equips tècnics municipals implicats i persones expertes i organitzacions de reconegut prestigi professional com a assessores que elaboraran informes i estudis que orientin els debats de les reunions.

  3. Una Taula ciutadana, integrada per representants de les entitats veïnals, socials i econòmiques i equipaments de l’àmbit, i que amb la màxima pluralitat d’agents, visions i interessos, recollirà i debatrà les demandes i necessitats de les persones i entitats de l’àmbit d’actuació i on s’hi presentaran i debatran els estudis i les propostes tècniques.

  4. Una Secretaria tècnica, que assumirà el Departament de Participació de la Gerència de Mobilitat, Infraestructures i Serveis Urbans, i que s’encarregarà de les tasques de convocatòries, actes i relació amb les persones i organitzacions integrants de la Comissió.

Funcionament

Se celebraran reunions o debats en diversos formats, tant temàtics com per àmbits territorials, en funció de la iniciativa a abordar o dels acords a adoptar. Si s’escau, també es podran constituir grups de treball o d’estudi.

La Comissió del Pacte celebrarà, com a mínim, una reunió anual en format plenari.

Les dues taules –la ciutadana o la tècnica- es podran reunir de forma separada o en sessió conjunta.

La convocatòria de les dues taules, així com d’altres reunions que puguin celebrar-se, tindran una periodicitat variable segons les necessitats dels treballs o projectes a debatre.

Per tant, el funcionament de les sessions i les persones o entitats convocades a cadascuna de les reunions podrà ser variable.

D’acord amb la normativa sectorial de referència i el Reglament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Barcelona, es podran desenvolupar accions i processos participatius concrets per a determinats projectes o modificacions del planejament urbanístic que es requereixin.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir