Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Eleccions al Consell Ciutadà per la Sostenibilitat 2022

Preguntes més freqüents sobre el procés electiu del Consell Ciutadà per la Sosteniblitat 2022

Què hem de fer si la nostra entitat surt elegida aleatòriament com a membre del Consell?

El reglament del Consell determina que la tercera part de les organitzacions de cada sector s’escullen per sorteig d’entre totes les organitzacions del cens.

El nombre de places disponibles al Consell a través del mecanisme aleatori és el següent:

  • Pel sector de les associacions, 5 places.

  • Pel sector de les empreses, 3 places.

  • Pel sector de centres educatius, 3 places.

  • Pel sector de les universitats, 1 plaça.

  • Pel sector de col·legis professionals, 2 places.

El sorteig aleatori es farà de manera pública a Decidim Barcelona el 23 de novembre, que serà el dia següent a la proclamació provisional dels resultats de les votacions. Es convocarà a representants d’un mínim de dues entitats per presenciar la realització del sorteig.

A través del sorteig se seleccionaran 10 organitzacions per cada plaça al Consell, de manera que hi hagi alternatives en cas de renúncia. S’enviarà un comunicat a totes elles, informant, en uns casos, que han estat seleccionades aleatòriament per formar part del Consell i, en els altres casos, que estan en llista de reserva.

Les entitats seleccionades aleatòriament tindran un mínim de dues setmanes per acceptar o rebutjar formar part del Consell, adreçant un correu electrònic a consellsostenibilitat@bcn.cat.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir