Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Potenciar el Mercat de Sant Antoni —basat en un model de mercat popular i de proximitat— i iniciar un procés participatiu per fer una definició conjunta dels mercats i els entorns

Promoure un comerç de proximitat lligat a l'estructura comercial i la xarxa veïnal i social del barri aprofitant la reforma del mercat.Convertir el mercat en un agent dinamitzador del comerç del barri i d'estructuració social i potenciar els productes de proximitat, ecològics i la diversitat de l'oferta per evitar la sobrepressió que suposaria un mercat pensat per al turisme gastronòmic i patrimonial.La finalització del Mercat de Sant Antoni ha de representar un moment de dinamització. És imprescindible estudiar un nou model de mobilitat al seu entorn i als principals eixos vitals del barri. Iniciar un procés participatiu per implicar el veïnat en la definició dels mercats (encants, llibre i fresc), els seus entorns (illes triangulars, carrers adjacents, ronda de Sant Antoni, punt verd, etcètera) i l'activitat comunitària a la qual es destinarà l'espai veïnal de la planta -1.

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir