Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Sessió participativa sobre polítiques turístiques"

Descripció (Català)

  • -

    Sessió participativa sobre polítiques turístiques, en el marc del procés participatiu del PAM.

  • +

    Sessió participativa sobre polítiques turístiques, en el marc del procés participatiu del PAM.

    El turisme és un fenomen de caràcter global que interrelaciona amb la vida de les ciutats aportant factors positius i generant també alteracions en el model de vida de cadascuna d’elles.

    En els darrers anys, a Barcelona, una part de les sensibilitats socials entorn del turisme han posat l’accent precisament en aquesta darrera qüestió.

    La immensa majoria dels barcelonins i les barcelonines creuen que el turisme és positiu i beneficiós per a la ciutat, però seria absurd negar que també hi ha una part, igualment notable, que es mostra preocupada pels efectes contradictoris de les seves externalitats. I aquest és, precisament, el punt de sortida sobre el qual cal enfocar aquesta etapa.

    No es vol reduir el nombre de turistes que ens visiten; el que es pretén és gestionar més bé les seves expectatives a la ciutat i administrar amb més eficiència el seu impacte a la mateixa ciutat.

    La sessió participativa estarà estructurada en grups de treball, respectant les temàtiques que estableixen els objectius del PAM de Turisme:

    • Treballar a mitjà i llarg termini per ampliar els atractius que la ciutat ofereix als nostres visitants, implicant-los més intensament en propostes de caràcter cultural, esportiu i científic.
    • Ampliar el perímetre territorial del turisme a Barcelona, resolent l’encaix amb l’àrea metropolitana i, encara més important, amb molts dels districtes de la mateixa ciutat.
    • Modernitzar les eines de gestió turística, amb una vinculació més gran amb els objectius de la marca Barcelona, per aconseguir anticipar-se als fluxos turístics globals tot conduint els nostres visitants perquè esdevinguin en el futur “ciutadans a temps parcial de la ciutat” plenament integrats en el nostre model de vida.
    • Establir una nova governança amb mirada metropolitana i amb participació del conjunt de sectors i agents vinculats a l’activitat turística.
    • Executar els canvis necessaris en la mobilitat turística per tal d’assegurar la màxima eficiència i el millor servei respecte als objectius generals de transport.


Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir