Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Trobada amb infants de l’escola JM Sagarra 1

Febrer
18
2020
  • A l'aula de 4t
    Passeig de la Vall d'Hebron, 64, 08023 Barcelona
  • 09:00 AM - 10:30 AM CET
OpenStreetMap - Passeig de la Vall d'Hebron, 64, 08023 Barcelona

Sessió de debat i recollida de propostes en l'àmbit d'Infància amb l'alumnat de 4t de l'escola JM Sagarra.

Informe trobada infants escola JM Sagarra 1
A l'informe es detallen les propostes sorgides de la trobada amb els infants de 4t de l'escola JM Sagarra.
Descarregar fitxer

Acta de la trobada

Es proposen tres sessions de treball, amb tres dinàmiques a cada sessió. En la primera sessió es proposa una dinàmica de diagnosi per cada àmbit a treballar:

·        espai sentim (detecció de necessitats a nivell d’educació emocional)

·        espai vivim (detecció de necessitats al barri)

·        espai opinem (diagnosi de capacitats de decisió)

Les dinàmiques es realitzen de manera simultània i rotativa amb el grup classe dividit en tres subgrups.

Durant la primera trobada, conduïda per dinamitzadors, els infants reflexionen:

·        Espai sentim: pors i inquietuds, eines i espais per treballar aquestes pors.

·        Espai vivim: detecció d’espais del barri que necessiten millores, així com dels ben valorats.

·        Espai opinem: la pròpia capacitat de decisió a casa, a l’escola i al barri.

Durant la segona sessió, conduïda pel professorat, els infants proposen millores concretes en cada un dels espais:

·        Espai sentim: classificació de pors segons si tenen eines per treballar-les o no.

·        Espai vivim: propostes concretes de millora als espais del barri triats.

·        Espai opinem: diferenciació de tasques i activitats que els infants poden fer sols de les que necessiten ajuda. Propostes per incrementar la capacitat de decisió dels infants.

La tercera sessió està dedicada a la priorització de mesures:

·        Espai sentim: priorització de pors dels infants mitjançant la dinàmica de la diana.

·        Espai vivim: recollida de suports a les propostes de millora concretes dels espais del barri triats, fetes durant la segona sessió.

·        Espai opinem: priorització de propostes fetes pels infants per tal de millorar la seva capacitat de decisió.

Les propostes sorgides de la trobada estan recollides a l'informe adjunt.

Al moment de redactar aquest informe no s’ha pogut realitzar la tercera sessió i es desconeix si s’ha realitzat la segona. Els resultats que es mostren provenen d’una diagnosi realitzada a la primera sessió redactada en clau de proposta.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir