Pla de Mobilitat Urbana 2025-2030
Per una mobilitat segura, saludable, sostenible i eficient
Incrementar el nombre de carrils bicis, la seva adequació i seguretat
Augmentar el nombre de carrils bici i segregar tota la infraestructura per garantir-ne la seguretat. Incrementar la mida dels carrils bicis perquè siguin segurs. Promoure la segregació de tots els carrils bici. Es proposa incorporar carrils bicis a totes les vies de la ciutat i que hi puguin anar els infants de més de 4 anys amb seguretat. Cal fer carrils bicis obert a tota la ciutadania i amb seguretat. Cal poder fer diferents carrils per a diferents velocitats, edats. Cal prioritzar la bicicleta. Cal generar espai necessari per fomentar la bici, dotar tots els carrers de carrils bici segurs i adequats per l’usuari. Millorar la infraestructura de les bicicletes : carrils bicis més amples que permetin diverses velocitat alhora, prioritzant la bici en tots els espais. Prioritzar la implantació de nous carrils bicis interurbans.
Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.
Trobades relacionades:
Mobilitat i sostenibilitat: salut, qualitat de l’aire i soroll
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Calen carrils bici als següents carrers:
- Muntaner, Casanova: Falten carrils verticals a l'eixample i Muntaner pot unir amb la Bonanova. Muntaner té molt d'ús per part de bicis.
- Còrsega: Falten carrils horitzontals a la zona alta de l'eixample i és un carrer que té molt d'ús per part de bicicletes.
- Pg Maragall: Per unir tots els barris d'Horta amb el centre.
- Balmes (entre Via Augusta i Pl Kennedy): Per unir Putxet i Farró amb el centre.
- Sant Gervasi de Cassoles: Per unir Vallcarca i Penitents amb el centre.
- General Mitre: Un carrer transversal que uneix molts barris de Barcelona, que sembla ben bé una autopista. Perillosíssim per bicicletes.
Carregant els comentaris ...