Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Millorar la qualitat i l’oferta de transport públic de Barcelona"

Avatar: Noelia Ubeda Noelia Ubeda

Título

  • +{"ca"=>"Millorar la qualitat i l’oferta de transport públic de Barcelona", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Analitzar la demanda i ampliar l’oferta en aquelles línies més sobre carregades. Es posa l’exemple de la línia V25 i es proposa fer servir un vehicle més gran. Afegir indicadors de qualitat del transport. Que tingui en compte el temps (si per anar de A a B es triga 3 vegades més que en transport privat) i intermodalitat (contemplar la combinació de transport públic i bicicleta, Google Maps no ho diu) i la qualitat del viatge (anar assegut o no, haver de creuar la ronda de dalt o zona pacificada...). En la planificació de la xarxa ortogonal, es van fer servir dos indicadors. No s’ha tingut en compte la qualitat del transport. Per exemple, les Corts i Sarrià, cal travessar la ronda de dalt i altres vies, i fa el trajecte inviable. Altrament, cal assegurar que el transport sobretot sigui més silenciós i eficient (destacant el metro). Mantenir la prohibició d’aparcar i circular pels carril bus els caps de setmana per no afectar a l’accessibilitat de les parades.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

    ", ""]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir