Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Promoure i reforçar línies de bus que millorin la mobilitat turística"

Avatar: Noelia Ubeda Noelia Ubeda

Título

  • +{"ca"=>"Promoure i reforçar línies de bus que millorin la mobilitat turística", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Reforçar amb més vehicles les línies de bus altament tensionades en zones de gran afluència turística. Promoure línies d’autobús llançadora que es connectin amb el metro des de zones d’oci i restauració, sobre tot zones amb molt poca llum (per exemple a l’Hotel Wella, Barri gòtic, al Maremagnum, centres comercials) a partir de les 11 de la nit en endavant. És un sector molt feminitzat, moltes dones tenen por en sortir de nit de treballar. Crear línies d’autobús específiques per turistes a les zones tensionades i fomentar-ne l’ús des dels hotels i altres llocs turístics. Reprendre la llançadora des d’Alfons X cap al Parc Güell. Es parla sobre la llançadora d’Alfons X cap al Parc Güell. Abans de la pandèmia existia aquesta llançadora que no ha tornat a funcionar. No hi ha acord, però, en aquesta proposta: algunes entitats argumenten que els autobusos anaven buits. Altres diuen que això es devia a que no estava ben indicat i els turistes no sabien arribar (caldria que estigués en una altra estació de metro, per exemple Lesseps, i que aparegués a GoogleMaps). S’assenyala la necessitat de no eliminar la parada de bus turístic de Plaça Catalunya Crear línies d’autobús i transport públic específics per concerts, esdeveniments esportius, congressos. S’indica que s’han de tenir en compte les freqüències de transport en hores del dia o la setmana o en esdeveniments importants, la mobilitat es complica pels visitants, la gent que no esta familiaritzada amb la ciutat o de nit, baixa la freqüència del transport públic i el taxi no pot absorbir tota la demanda. Un altra participant indica que aquests esdeveniments s’haurien de reduir al màxim (exemple incident al Parc Güell). Una altra intervenció apunta que per als actes concrets ha d’haver transport privat (no tot a càrrec dels diners públics) Incentivar que el turista vagi també amb autobús, però al centre sobretot és a peu. La majoria de turista es mou en metro.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

    ", ""]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir