Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Canvis a "Disseny dels carrils bici amb majors criteris de seguretat per reduir la bretxa de gènere i ampliar l’ús de la bici a altres col·lectius"

Títol (Català)

  • +Disseny dels carrils bici amb majors criteris de seguretat per reduir la bretxa de gènere i ampliar l’ús de la bici a altres col·lectius

Títol (Castellano)

Cos (Català)

  • +

    Establir una alternativa ràpida i segura per garantir els avançaments i d’aquesta manera s’evitaria els assetjaments per una conducció més prudent (per exemple portar a un infant a la bici).

    Establir un ample de carril bici superior. Sobretot en els trams tensionals (per exemple en la zona del Paral·lel).

    Transformació de carrils bici per donar espai a diferents velocitats (per exemple un mínim de 4 metres), ordenats per sentit, segregats i ben senyalitzats (sobretot en les connexions i cruïlles).

    Per tenir aparcaments segurs cal diversitat d’aparcaments per diferents tipologies.

    Millorar l’enllumenat als carrils bici i netejar correctament els carrils que tenen contigus containers de brossa (risc a punxar roda).

    Apostar per un pla integral del Bicing que garanteixin la seguretat.

    Campanya de formació i sensibilització perquè sàpiguen la normativa (de conductor) i per la bona convivència, defensant carrils compartits i de qualitat perquè tots els perfils de ciclistes en puguin fer ús.

    Més punts de manteniment per reparar rodes.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

Cos (Castellano)