Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Disseny dels carrils bici amb majors criteris de seguretat per reduir la bretxa de gènere i ampliar l’ús de la bici a altres col·lectius"

Título

  • +{"ca"=>"Disseny dels carrils bici amb majors criteris de seguretat per reduir la bretxa de gènere i ampliar l’ús de la bici a altres col·lectius", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Establir una alternativa ràpida i segura per garantir els avançaments i d’aquesta manera s’evitaria els assetjaments per una conducció més prudent (per exemple portar a un infant a la bici).

    Establir un ample de carril bici superior. Sobretot en els trams tensionals (per exemple en la zona del Paral·lel).

    Transformació de carrils bici per donar espai a diferents velocitats (per exemple un mínim de 4 metres), ordenats per sentit, segregats i ben senyalitzats (sobretot en les connexions i cruïlles).

    Per tenir aparcaments segurs cal diversitat d’aparcaments per diferents tipologies.

    Millorar l’enllumenat als carrils bici i netejar correctament els carrils que tenen contigus containers de brossa (risc a punxar roda).

    Apostar per un pla integral del Bicing que garanteixin la seguretat.

    Campanya de formació i sensibilització perquè sàpiguen la normativa (de conductor) i per la bona convivència, defensant carrils compartits i de qualitat perquè tots els perfils de ciclistes en puguin fer ús.

    Més punts de manteniment per reparar rodes.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

    ", ""]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir