Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Implementar mesures que permetin reduir la sinistralitat "

Título

  • +{"ca"=>"Implementar mesures que permetin reduir la sinistralitat ", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Implementar mesures per millorar la seguretat d’algunes cruïlles de bici per reduir la sinistralitat, per resoldre el problema dels angles morts. Es proposa que sempre que en una cruïlla una bici tingui un semàfor verd, sigui vermell per als cotxes. Instal·lació de bandes rugoses a zones pacificades per obligar a reduir la velocitat de bicicletes i VMP. Es comenta, però, que generen molt soroll i moltes molèsties als veïns i veïnes. Fer complir la legislació sobre la reducció de la velocitat a 30km/h mitjançant sancions. Instal·lació de mesures de vigilància i sanció per excés de velocitat a VMP. Es posen els exemples de C/Màlaga, a on s’han instal·lat radars per a patinets o al C/València, on la policia disposa d’un sistema de control de velocitat màxima de patinets. Cal que les persones usuàries de VMP tinguin l’obligació de tenir una llicència, fer un curs d’educació vial, contractar una assegurança de responsabilitat civil, registrar del vehicle, fer servir casc. Implementat a través d’una ordenança municipal. Podria esdevenir un element de sensibilització per entendre els VMP com un mode de transport seriós, no un joc. Reduir la velocitat al carrer Aragó i regular espais per anar en bici i VMP. Assegurar la velocitat 30km/h a tota la ciutat (excepte les rondes). En relació als VMP es pregunta sobre la prohibició al transport públic i que cal assegurar una bona connexió i que sigui obligatori que passin un control tècnic (ITV). Cal promoure la seguretat vial. Es comenta que la normativa municipal no pot estar en contra de la llei de seguretat vial. Es comenta que hi ha també un reglament de circulació, com per exemple la instrucció Prot2023/14 que ja marca la gestió de les autocaravanes.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

    ", ""]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir