Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Promoure la mobilitat en bicicleta a través de la millora i ampliació de les infraestructures"

Cuerpo

  • -["

    A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.
    Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.
    Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.
    Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.
    Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU

    ", ""]
  • +["

    A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.
    Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.
    Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.
    Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.
    Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU

    ", ""]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir