Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos "

Avatar: Martí Albuixech Martí Albuixech

Título

  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos ", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.
    Impulsar línies urbanes de bus exprés.
    Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.
    Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.
    Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:
    - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.
    -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.
    - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris
    Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)
    Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).
    Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).
    Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.
    Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU

    ", ""]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir