Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Implementar mesures que permetin reduir la sinistralitat i l’ús del vehicle privat"

Avatar: Martí Albuixech Martí Albuixech

Título

  • +{"ca"=>"Implementar mesures que permetin reduir la sinistralitat i l’ús del vehicle privat", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Reduir carrils de circulació i posar limitadors de velocitat per reduir la sinistralitat (en especial a cotxes i motos).
    Desagregar els objectius de repartiment modal del PMU i analitzar quin ha de ser l’objectiu de reducció.
    Cal visibilitzar la moto també com a vehicle privat motoritzat a l'hora d'analitzar aquests objectius de reducció. Sovint es fa un tractament de la moto diferent del cotxe, tot i que la majoria de trajectes en moto són curts i dintre de la ciutat de Barcelona i per tant, són fàcilment convertibles en trajectes que fa el transport públic. Les motos a més, són una gran font de sinistralitat amb conseqüències greus.
    Utilitzar els pàrquings privats, com per exemple els dels centres comercials de l’àrea metropolitana (en horaris nocturns i de poc ús). Això facilitaria la intermodalitat per arribar altres punts de la ciutat mitjançant transport públic. En contraposició d’aquesta proposta, es diu que no seria viable, ja que requereix vigilància i no es té capacitat infraestructural.
    Incrementar la presència policial motoritzada per poder detenir els infractors, especialment els usuaris del VMP.

    Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU

    ", ""]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir