Els i les participants es divideixen en dos grups de treball en funció de la seva temàtica d’interès: feminismes (propostes 1-4 del PAD) on s’hi agrupen 13 persones i LGTBI (propostes 5-9 del PAD) on s’hi agrupen 5 persones. Es presenten i manifesten les motivacions i expectatives que els han portat a assistir a aquesta trobada.
Mitjançant una fitxa de treball es fa un repàs de les propostes incloses actualment al PAD en matèria LGTBI. L’objectiu és esmenar, modificar i validar les propostes existents, així com afegir-ne de noves.
Els i les participants construeixen consensos al voltant de les actuacions del PAD, de manera que les concreten i amplien.
Finalment, es fa una posada en comú on la dinamitzadora de cada taula explica les principals propostes que han sorgit a cada taula i es proposa pujar-les com a resultat de la trobada.
Es recull una proposta PAD que, per les seves característiques, es planteja que podria entrar com a projecte d’inversió per als pressupostos participatius, tot i que caldria treballar-la en clau de districte per a poder accedir al mínim de pressupost requerit per als projectes d’inversió. Es tracta de la idea d’eliminar les línies de les pistes de futbol i contribuir a un ús més igualitari dels patis escolars. Les persones que plantegen la idea comenten que provaran de donar-li forma i coordinar-se amb d’altres escoles o entitats, i entrar el projecte a la plataforma Decidim.