Segona sessió del Debat 3 sobre diversitat funcional al districte de Les Corts
-
Escola PaideiaC/ del Montnegre 36, 08029 Barcelona
-
Segona sessió del Debat 3 sobre diversitat funcional al districte de Les Corts
Millorar l'espai de la Còlonia Castells al districte de Les CortsMillorar els Jardins de Josep Godoy al districte de Les CortsInstal·lar màquines de compra de bitllets de transport públic en més espais del districte de Les CortsAdequar com a plaça amb jocs infantils el solar buit entre els carrers Juan de Sada i Violant d’HongriaHabilitar carrils bici al districte de Les CortsActa D3 S2 Escola PaideiaDescarregar fitxerActa de la sessióActa de la trobada
Es rep a les persones participants i se’ls dona la benvinguda de nou per part de l’equip de dinamitzadores, donat que es tracta de la segona sessió amb gairebé el mateix grup de persones. Es fa la presentació de la sessió, es recorda que s’ubica en el marc del procés participatiu del Programa d’Actuació Municipal i de Districtes; i es procedeix a fer una dinàmica inicial de presentació per trencar el gel.
A continuació, s’explica la dinàmica prevista per treballar la concreció de propostes i projectes en base a les necessitats detectades en la sessió anterior. Es divideix el grup en 4 subgrups i en cada un d’ells es treballa durant 15 minuts cadascun dels eixos temàtics en què s’han agrupat les necessitats detectades de la sessió anterior (canviant la persona dinamitzadora). Així, totes les persones participants poden treballar tots els eixos temàtics i les diferents idees i necessitats es van nodrint amb les aportacions de cada persona participant.
Tot seguit, les persones participants es tornen a asseure plegades i les persones dinamitzadores exposen a tot el grup les propostes i projectes que s’han concretat entre totes. Així, també es demana a les persones assistents si ha quedat alguna cosa pendent de recollir. Finalment, s’explica la plataforma Decidim.Barcelona, animant a les persones participants a registrar-se i continuar amb el procés participatiu; i es realitza l’avaluació de la sessió a través de l’eina del termòmetre.
Enllaç a la trobada a PAM: https://www.decidim.barcelona/processes/PAM2020/f/3734/meetings/3253
Compartir