Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Començar a afegir projectes. Selecciona com a mínim 2 projectes que vulguis i vota segons les teves preferències per a definir el pressupost.

Assignat 0 € Pressupost 3.000.000 €
Assignat 0 € Pressupost 3.000.000 €

Resultats votació

Seleccionat

Obrim carrils bici a la plaça de Catalunya

Descripció breu: Proposem millorar les connexions entre l’Eixample i Ciutat Vella mitjançant un carril bici segregat a la plaça de Catalunya.

Descripció ampliada: El perímetre de la plaça de Catalunya concentra un nombre molt elevat de cotxes i de vianants i una circulació de bicicletes desordenada.

És un dels punts de comunicació més importants del centre de la ciutat, però està adreçat exclusivament als cotxes, al transport públic i als autocars —encara que és prou ample per habilitar-hi un carril bici—, i ha esdevingut una zona molt contaminant, congestionada i una autèntica barrera entre Ciutat Vella i l’Eixample. 

Preveiem dur-hi a terme dues actuacions:

  • En primer lloc, un estudi de viabilitat del projecte de carril bici segregat per adequar-lo i ajustar-lo abans d’implementar-lo. 

  • En segon lloc, l’execució del projecte, que inicialment consistiria a millorar les connexions entre l’Eixample i Ciutat Vella; en concret, amb el passeig de Gràcia i amb la rambla de Catalunya (Gran Via de les Corts Catalanes - plaça de Catalunya).

Aquesta solució milloraria la connectivitat amb la xarxa de transports públics de la ciutat i de rodalies, com ara la Renfe, els Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) i els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).

Incorporació de la perspectiva de gènere: Les dades avalen que el usuaris de Bicing són més utilitzats per dones en comparació a altres ciutats. Això és clarament per l’aposta dels carrils bici on ens sentim totes més segures.

Persones o entitats impulsores: Albert, Rafael, Xarxa Veïnal del Raval

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir