Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Pacifiquem Sants antic"

Avatar: Participació gràcia Participació gràcia

Data de finalització

  • -2023-12-31
  • +2023-04-30

Descripció (Català)

  • -

    Descripció breu: es plantegen diverses mesures per pacificar el perímetre comprès entre la carretera de Sants (nord) i els carrers de Gavà (sud), d’Olzinelles (est) i de Gaiarre (oest), de manera que ofereixi unes condicions de trànsit, comoditat i seguretat pensades per prioritzar els vianants. 

    Descripció ampliada: es planteja que el conjunt del perímetre comprès entre la carretera de Sants (nord) i els carrers de Gavà (sud), d’Olzinelles (est) i de Gaiarre (oest), que acull dues escoles bressol, tres escoles i una escola de cicles formatius, se senyalitzi com a zona de vianants, i que s’hi implanti —si és tècnicament viable— un model de circulació basat en la creació de bucles, per tal de reduir el nombre de vehicles que circulen per aquesta zona. 

    També instal·lar jardineres, pilones i mobiliari urbà al carrer de Rossend Arús com a elements reductors de velocitat, seguint un model semblant al del carrer d’Almeria. A més a més, es contempla fer un estudi per determinar quines actuacions es podrien dur a terme al carrer d’Ibèria per limitar-hi la circulació de vehicles. Quant a la plaça d’Ibèria, instal·lar-hi bancs i jocs infantils —paviment lúdic—, i afegir-hi vegetació, com ara un arbrat en jardineres que generi ombra. Pel que fa al carrer d’Alpens i al carrer de la Noguera Pallaresa, eliminar els pàrquings per a motocicletes i substituir-los per mobiliari urbà.

    Incorporació de la perspectiva de gènere: el projecte presenta actuacions per a la reducció de l’espai destinat al vehicle privat (mode de transport històricament, i encara actualment, masculinitzat) i la millora de la qualitat i seguretat a l'espai que ocupen els i les vianants, mode de mobilitat més divers i amb forta presència de dones, però també infants, persones grans, etc.

    Persones o entitats impulsores: AFA Montserrat, AFA Gayarre, GFD Proa i AV de la Plaça de la Farga.

  • +

    Descripció breu: es plantegen diverses mesures per pacificar el perímetre comprès entre la carretera de Sants (nord) i els carrers de Gavà (sud), d’Olzinelles (est) i de Gaiarre (oest), de manera que ofereixi unes condicions de trànsit, comoditat i seguretat pensades per prioritzar els vianants. 

    Descripció ampliada: es planteja que el conjunt del perímetre comprès entre la carretera de Sants (nord) i els carrers de Gavà (sud), d’Olzinelles (est) i de Gaiarre (oest), que acull dues escoles bressol, tres escoles i una escola de cicles formatius, se senyalitzi com a zona de vianants, i que s’hi implanti —si és tècnicament viable— un model de circulació basat en la creació de bucles, per tal de reduir el nombre de vehicles que circulen per aquesta zona. 

    També instal·lar jardineres, pilones i mobiliari urbà al carrer de Rossend Arús com a elements reductors de velocitat, seguint un model semblant al del carrer d’Almeria. A més a més, es contempla fer un estudi per determinar quines actuacions es podrien dur a terme al carrer d’Ibèria per limitar-hi la circulació de vehicles. Quant a la plaça d’Ibèria, instal·lar-hi bancs i jocs infantils —paviment lúdic—, i afegir-hi vegetació, com ara un arbrat en jardineres que generi ombra. Pel que fa al carrer d’Alpens i al carrer de la Noguera Pallaresa, eliminar els pàrquings per a motocicletes i substituir-los per mobiliari urbà.

    Incorporació de la perspectiva de gènere: el projecte presenta actuacions per a la reducció de l’espai destinat al vehicle privat (mode de transport històricament, i encara actualment, masculinitzat) i la millora de la qualitat i seguretat a l'espai que ocupen els i les vianants, mode de mobilitat més divers i amb forta presència de dones, però també infants, persones grans, etc.

    Persones o entitats impulsores: AFA Montserrat, AFA Gayarre, GFD Proa i AV de la Plaça de la Farga.

    ______________________________________________________________________

    Modificacions sobre el projecte inicial:

    S'acorda dedicar més recursos a la transformació de Pl. Ibèria: instal.lació de pilones extraibles per evitar la cisculació, incloure elements de tàctics de joc enmig de la plaça per evitar el pas dels vehicles i generar confortabilitat; canvi de sentit de Carrer Ibèria; i revisar així com reforçar la senyalística dels carrers i entorns a l’Escola Gayarre a través del "protegim escoles".

Descripció (Castellano)

  • -

    Descripción breve: se plantean varias medidas para pacificar el perímetro comprendido entre la carretera de Sants (norte) y las calles de Gavà (sur), Olzinelles (este) y Gaiarre (oeste), para que ofrezca unas condiciones de tráfico, comodidad y seguridad pensadas para priorizar al conjunto de peatones.

    Descripción ampliada: se plantea que todo el perímetro comprendido entre la carretera de Sants (norte) y las calles de Gavà (sur), Olzinelles (este) y Gaiarre (oeste), que incluye dos escoles bressol, tres escuelas y una escuela de ciclos formativos, se señalice como zona peatonal y que se implante —si es técnicamente viable— un modelo de circulación basado en la creación de bucles, con el fin de reducir el número de vehículos que circulan por la zona. 

    También instalar jardineras, pilones y mobiliario urbano en la calle de Rossend Arús como elementos reductores de velocidad, siguiendo un modelo parecido al de la calle de Almeria. Además, se contempla realizar un estudio para determinar qué actuaciones podrían llevarse a cabo en la calle de Ibèria para limitar la circulación de vehículos. En cuanto a la plaza de Ibèria, instalar bancos y juegos infantiles —pavimento lúdico— y añadir vegetación, como un arbolado en jardineras que genere sombra. Respecto a la calle de Alpens y la de la Noguera Pallaresa, eliminar los aparcamientos para motocicletas y sustituirlos por mobiliario urbano.

    Incorporación de la perspectiva de género: el proyecto presenta actuaciones para la reducción del espacio destinado al vehículo privado (modo de transporte históricamente, y todavía actualmente, masculinizado) y para la mejora de la calidad y la seguridad en el espacio que ocupan el conjunto de peatones, un modo de movilidad más diverso y con fuerte presencia de mujeres, pero también de niños, personas mayores, etcétera.

    Personas o entidades impulsoras: AFA Montserrat, AFA Gayarre, GFD Proa y AV de la Plaça de la Farga.

  • +

    Descripción breve: se plantean varias medidas para pacificar el perímetro comprendido entre la carretera de Sants (norte) y las calles de Gavà (sur), Olzinelles (este) y Gaiarre (oeste), para que ofrezca unas condiciones de tráfico, comodidad y seguridad pensadas para priorizar al conjunto de peatones.

    Descripción ampliada: se plantea que todo el perímetro comprendido entre la carretera de Sants (norte) y las calles de Gavà (sur), Olzinelles (este) y Gaiarre (oeste), que incluye dos escoles bressol, tres escuelas y una escuela de ciclos formativos, se señalice como zona peatonal y que se implante —si es técnicamente viable— un modelo de circulación basado en la creación de bucles, con el fin de reducir el número de vehículos que circulan por la zona. 

    También instalar jardineras, pilones y mobiliario urbano en la calle de Rossend Arús como elementos reductores de velocidad, siguiendo un modelo parecido al de la calle de Almeria. Además, se contempla realizar un estudio para determinar qué actuaciones podrían llevarse a cabo en la calle de Ibèria para limitar la circulación de vehículos. En cuanto a la plaza de Ibèria, instalar bancos y juegos infantiles —pavimento lúdico— y añadir vegetación, como un arbolado en jardineras que genere sombra. Respecto a la calle de Alpens y la de la Noguera Pallaresa, eliminar los aparcamientos para motocicletas y sustituirlos por mobiliario urbano.

    Incorporación de la perspectiva de género: el proyecto presenta actuaciones para la reducción del espacio destinado al vehículo privado (modo de transporte históricamente, y todavía actualmente, masculinizado) y para la mejora de la calidad y la seguridad en el espacio que ocupan el conjunto de peatones, un modo de movilidad más diverso y con fuerte presencia de mujeres, pero también de niños, personas mayores, etcétera.

    Personas o entidades impulsoras: AFA Montserrat, AFA Gayarre, GFD Proa y AV de la Plaça de la Farga.

    ______________________________________________________________________

    Modificaciones sobre el proyecto inicial:

    Se acuerda dedicar más recursos a la transformación de Pl. Iberia: instalación de pilonas extraibles para evitar la circulación, incluir elementos de tácticos de juego en medio de la plaza para evitar el paso de los vehículos y generar confortabilidad; cambio de sentido de Calle Iberia; y revisar así como reforzar la señalética de las calles y entornos de la Escola Gayarre a través del "protegim escoles".

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir