Canvis a "Millorem els patis de l’Escola Pau Casals i obrim-los al barri"
Descripció (Català)
-
-
Descripció breu: Convertir els patis d’aquesta escola en espais inclusius i integradors, que facilitin el joc, el descans i la socialització. Afegir-hi color, natura i ombres, i crear espais per a l’esport i oberts al barri, que funcionin com una extensió de les aules i permetin una experimentació educativa.
Descripció ampliada: Renovar els patis d’aquesta escola i fer que l’accés al centre educatiu sigui acollidor i motivador, amb un espai per a consergeria. Uns patis amb color, natura i un paviment amable. Crear espais que ofereixin un ampli ventall d’oportunitats educatives i d’experimentació, que despertin la imaginació, s’adaptin als diferents interessos i necessitats de tots els infants, per fomentar-ne un ús inclusiu, partint de la coeducació. Adequar les instal·lacions per promoure l’ús del pati per part d’altres entitats i col·lectius del barri, per al foment de l’esport i el moviment.
Entre d’altres coses, el projecte inclou:
- Instal·lar estructures que generin ombra, amb lamel·les regulables que facin de protector solar i coberta, ampliant, així, la superfície del pati els dies de pluja.
- Reformar els vestidors i les dutxes.
- Instal·lar estructures de joc, grades i altres elements que permetin pujar, baixar, saltar, descansar... Així com elements mòbils per a la realització d’esports i activitats diverses. També ampliar el terra de cautxú.
- Millorar la seguretat a la terrassa d’Educació Infantil perquè esdevingui un espai exterior destinat al joc i l’esbarjo.
Incorporació de la perspectiva de gènere: La infraestructura i disposició actual del pati de l’escola Pau Casals de Gràcia és segregadora, prioritza posant en el centre una activitat davant les altres i impedeix el desenvolupament d’altres activitats que potencialment s’hi podrien desenvolupar.
El projecte neix precisament d’avaluar l’espai amb una mirada de gènere i la intervenció proposada busca que el pati sigui coeducatiu, divers, inclusiu i segur.
Persones o entitats impulsores: Escola Pau Casals-Gràcia y AFA de la Escola Pau Casals-Gràcia
-
+
Descripció breu: Convertir els patis d’aquesta escola en espais inclusius i integradors, que facilitin el joc, el descans i la socialització. Afegir-hi color, natura i ombres, i crear espais per a l’esport i oberts al barri, que funcionin com una extensió de les aules i permetin una experimentació educativa.
Descripció ampliada: Renovar els patis d’aquesta escola i fer que l’accés al centre educatiu sigui acollidor i motivador, amb un espai per a consergeria. Uns patis amb color, natura i un paviment amable. Crear espais que ofereixin un ampli ventall d’oportunitats educatives i d’experimentació, que despertin la imaginació, s’adaptin als diferents interessos i necessitats de tots els infants, per fomentar-ne un ús inclusiu, partint de la coeducació. Adequar les instal·lacions per promoure l’ús del pati per part d’altres entitats i col·lectius del barri, per al foment de l’esport i el moviment.
Entre d’altres coses, el projecte inclou:
- Instal·lar estructures que generin ombra, amb lamel·les regulables que facin de protector solar i coberta, ampliant, així, la superfície del pati els dies de pluja.
- Reformar els vestidors i les dutxes.
- Instal·lar estructures de joc, grades i altres elements que permetin pujar, baixar, saltar, descansar... Així com elements mòbils per a la realització d’esports i activitats diverses. També ampliar el terra de cautxú.
- Millorar la seguretat a la terrassa d’Educació Infantil perquè esdevingui un espai exterior destinat al joc i l’esbarjo.
Incorporació de la perspectiva de gènere: La infraestructura i disposició actual del pati de l’escola Pau Casals de Gràcia és segregadora, prioritza posant en el centre una activitat davant les altres i impedeix el desenvolupament d’altres activitats que potencialment s’hi podrien desenvolupar.
El projecte neix precisament d’avaluar l’espai amb una mirada de gènere i la intervenció proposada busca que el pati sigui coeducatiu, divers, inclusiu i segur.
Persones o entitats impulsores: Escola Pau Casals-Gràcia y AFA de la Escola Pau Casals-Gràcia
____________________________________________________________________________
Modificacions sobre el projecte inicial:
El pressupost s'ha incrementat en 21.234,57 € per incloure elements imprescindibles per les promotores i que quedaven fora del projecte per falta de pressupost:
- Compra de cistelles de minibàsquet
- Instal.lació d'un sistema de megafonia al pati
- Arranjament de l'enllumenat, actualment no tenia sentit per el canvi d'orientació del pati.
Descripció (Castellano)
-
-
Descripción breve: Convertir los patios de esta escuela en espacios inclusivos e integradores que faciliten el juego, el descanso y la socialización. Aportar color, naturaleza y sombra, y crear espacios para el deporte y abiertos al barrio que funcionen como una extensión de las aulas y permitan una experimentación educativa.
Descripción ampliada: Renovar los patios de esta escuela y hacer que el acceso al centro educativo sea acogedor, motivador y con un espacio para conserjería. Unos patios con color, naturaleza y un pavimento amable. Crear unos espacios que ofrezcan un amplio abanico de oportunidades educativas y de experimentación, que despierten la imaginación, se adapten a los diferentes intereses y necesidades de todos los niños, para así fomentar un uso inclusivo partiendo de coeducación. Queremos adecuar las instalaciones para promover el uso del patio por parte de ostras entidades y colectivos del barrio, para fomentar el deporta y el movimiento.
Entre otras cosas, el proyecto inluye lo siguiente:
- Instalar estructuras que generen sombra, con lamas regulables que hagan de protector solar y cubierta, ampliando así la superficie del patio los días de lluvia.
- Reformar los vestuarios y las duchas.
- Instalar estructuras de juego, gradas y otros elementos que permitan subir, bajar, saltar, descansar... Así como elementos móviles para la realización de deportes y actividades diversas. También ampliar el suelo de caucho.
- Mejorar la seguridad en la terraza de Educación Infantil para que se convierta en un espacio exterior destinado al juego y el esparcimiento.
Incorporación de la perspectiva de género: La infraestructura y disposición actual del patio de la Escola Pau Casals de Gràcia es segregadora, prioriza una actividad central frente a las demás e impide el desarrollo de otras actividades que podrían desarrollarse.
El proyecto nace precisamente de la evaluación del espacio con una mirada de género, y la intervención propuesta busca que el patio sea coeducativo, diverso, inclusivo y seguro.
Personas o entidades impulsoras: Escola Pau Casals-Gràcia y AFA de la Escola Pau Casals-Gràcia
-
+
Descripción breve: Convertir los patios de esta escuela en espacios inclusivos e integradores que faciliten el juego, el descanso y la socialización. Aportar color, naturaleza y sombra, y crear espacios para el deporte y abiertos al barrio que funcionen como una extensión de las aulas y permitan una experimentación educativa.
Descripción ampliada: Renovar los patios de esta escuela y hacer que el acceso al centro educativo sea acogedor, motivador y con un espacio para conserjería. Unos patios con color, naturaleza y un pavimento amable. Crear unos espacios que ofrezcan un amplio abanico de oportunidades educativas y de experimentación, que despierten la imaginación, se adapten a los diferentes intereses y necesidades de todos los niños, para así fomentar un uso inclusivo partiendo de coeducación. Queremos adecuar las instalaciones para promover el uso del patio por parte de ostras entidades y colectivos del barrio, para fomentar el deporta y el movimiento.
Entre otras cosas, el proyecto inluye lo siguiente:
- Instalar estructuras que generen sombra, con lamas regulables que hagan de protector solar y cubierta, ampliando así la superficie del patio los días de lluvia.
- Reformar los vestuarios y las duchas.
- Instalar estructuras de juego, gradas y otros elementos que permitan subir, bajar, saltar, descansar... Así como elementos móviles para la realización de deportes y actividades diversas. También ampliar el suelo de caucho.
- Mejorar la seguridad en la terraza de Educación Infantil para que se convierta en un espacio exterior destinado al juego y el esparcimiento.
Incorporación de la perspectiva de género: La infraestructura y disposición actual del patio de la Escola Pau Casals de Gràcia es segregadora, prioriza una actividad central frente a las demás e impide el desarrollo de otras actividades que podrían desarrollarse.
El proyecto nace precisamente de la evaluación del espacio con una mirada de género, y la intervención propuesta busca que el patio sea coeducativo, diverso, inclusivo y seguro.
Personas o entidades impulsoras: Escola Pau Casals-Gràcia y AFA de la Escola Pau Casals-Gràcia
Modificaciones sobre el proyecto inicial:
El presupuesto se ha incrementado en 21.234,57 € por incluir elementos imprescindibles para las promotoras y que quedaban fuera del proyecto por falta de presupuesto:- Compra de canastas de minibaloncesto
- Instalación de un sistema de megafonía en el patio
- Adequación del alumbrado, actualmente no tenía sentido por el cambio de orientación del patio.
Compartir