Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Millorem el pati de l’Escola de les Aigües"

Avatar: Andreu Parera Andreu Parera

Descripció (Català)

  • -

    Descripció breu: El projecte planteja transformar el pati obert de l’Escola de les Aigües en un jardí ple de vegetació i d’elements naturals, que representi un pulmó verd i un refugi climàtic per al Baix Guinardó, i que fomenti la salut del barri i impulsi la diversitat de joc des d’una perspectiva de gènere.

    Descripció ampliada: El projecte contempla que el pati obert de l’Escola de les Aigües sigui un jardí ple de vegetació i d’elements naturals; un pulmó verd i un refugi climàtic per al Baix Guinardó. Per això planteja dur-hi a terme l’actuació següent, que complementaria la realitzada en el marc del programa de renovació de patis del Consorci d’Educació. El projecte contempla, en concret, millorar la zona de l’àgora col·locant-hi un paviment de fusta, renovant l’enllumenat amb tecnologies LED, instal·lant graderies a la multipista, repicant el formigó pavimentat del mur, plantant heures enfiladisses, posant una estructura per fer-hi un mur verd antisoroll per al veïnat, i incorporant elements de jocs diversos.

    Així s’obtindrà un pati que fomentarà la salut al barri i que impulsarà la diversitat de joc des d’una perspectiva de gènere. 

    Incorporació de la perspectiva de gènere: La transformació del pati contempla la redistribució de la pista amb l’objectiu d’establir un sistema de pistes multicèntriques, que promoguin jocs diversos, cooperatius, simbòlics, de cures, d’aventura, d’experimentació, per trobar-se i relaxar-se, etc. Amb estratègies inclusives per aprendre jugant quin és el seu espai en la societat. Fomentar i donar un lloc destacat a aquestes activitats que normalment es troben invisibilitzades i portar-les al centre de la pista. Perquè l’espai és un agent educador i si donem valor social i espai físic rellevant assignat a aquest tipus d’activitats, els hi proporcionem el protagonisme que es mereixen. Si millorem el pati, farem un món millor per als nostres infants i perquè enfoquin el futur amb valors que ja hagin experimentat i viscut al pati de la seva escola (diversitat, risc, emoció, igualtat d’oportunitats, contacte amb la natura, aprenentatge mitjançant la curiositat, etc.)

    Persones o entitats impulsores: AFA Escola de les Aigües

  • +

    Descripció breu: Es transforma el pati obert de l’Escola de les Aigües en un jardí ple de vegetació i d’elements naturals, que representa un pulmó verd i un refugi climàtic per al Baix Guinardó, i que fomenta la salut del barri i impulsa la diversitat de joc des d’una perspectiva de gènere.

    Descripció ampliada: El pati obert de l’Escola de les Aigües esdeve un jardí ple de vegetació i d’elements naturals; un pulmó verd i un refugi climàtic per al Baix Guinardó. Aquesta actuació complementa la ja realitzada en el marc del programa de renovació de patis del Consorci d’Educació. El projecte millora la zona de l’àgora col·locant-hi un paviment de fusta, renova l’enllumenat amb tecnologies LED, instal·la graderies a la multipista, repica el formigó pavimentat del mur, planta heures enfiladisses, posa una estructura per fer-hi un mur verd antisoroll per al veïnat, i incorporant elements de jocs diversos.

    Així s’obtindrà un pati que fomenta la salut al barri i que impulsa la diversitat de joc des d’una perspectiva de gènere. 

    Incorporació de la perspectiva de gènere: La transformació del pati contempla la redistribució de la pista amb l’objectiu d’establir un sistema de pistes multicèntriques, que promoguin jocs diversos, cooperatius, simbòlics, de cures, d’aventura, d’experimentació, per trobar-se i relaxar-se, etc. Amb estratègies inclusives per aprendre jugant quin és el seu espai en la societat. Fomentar i donar un lloc destacat a aquestes activitats que normalment es troben invisibilitzades i portar-les al centre de la pista. Perquè l’espai és un agent educador i si donem valor social i espai físic rellevant assignat a aquest tipus d’activitats, els hi proporcionem el protagonisme que es mereixen. Si millorem el pati, farem un món millor per als nostres infants i perquè enfoquin el futur amb valors que ja hagin experimentat i viscut al pati de la seva escola (diversitat, risc, emoció, igualtat d’oportunitats, contacte amb la natura, aprenentatge mitjançant la curiositat, etc.)

    Persones o entitats impulsores: AFA Escola de les Aigües

Descripció (Castellano)

  • -

    Descripción breve: El proyecto plantea transformar el patio abierto de la Escuela de las Aguas en un jardín lleno de vegetación y elementos naturales, que represente un pulmón verde y un refugio climático para el Baix Guinardó, y que fomente la salud del barrio e impulse la diversidad de juego desde una perspectiva de género.

    Descripción ampliada:
    El proyecto contempla que el patio abierto de la Escola de les Aigües sea un jardín lleno de vegetación y de elementos naturales; un pulmón verde y un refugio climático para el Baix Guinardó. Por eso plantea llevar a cabo la siguiente actuación, que complementaría la realizada en el marco del programa de renovación de patios del Consorcio de Educación. El proyecto contempla, en concreto, mejorar la zona del ágora colocando un pavimento de madera, renovando el alumbrado con tecnologías LED, instalando gradas en la multipista, repicando el hormigón pavimentado del muro, plantando hiedras trepadoras , poniendo una estructura para hacer un muro verde antirruido para el vecindario, e incorporando elementos de juegos diversos.

    Así se obtendrá un patio que fomentará la salud en el barrio y que impulsará la diversidad de juego desde una perspectiva de género.

    Incorporación de la perspectiva de género:
    La transformación del patio contempla la redistribución de la pista con el objetivo de establecer un sistema de pistas multicéntricas, que promuevan juegos diversos, cooperativos, simbólicos, de cuidados, de aventura, de experimentación, por encontrarse y relajarse, etc. Con estrategias inclusivas para aprender jugando cuál es su espacio en la sociedad. Fomentar y dar un lugar destacado a estas actividades que normalmente se encuentran invisibilizadas y llevarlas al centro de la pista. Porque el espacio es un agente educador y si damos valor social y espacio físico relevante asignado a este tipo de actividades, les proporcionamos el protagonismo que se merecen. Si mejoramos el patio, haremos un mundo mejor para nuestros niños y para que enfocan el futuro con valores que ya hayan experimentado y vivido en el patio de su escuela (diversidad, riesgo, emoción, igualdad de oportunidades, contacto con la naturaleza, aprendizaje mediante la curiosidad, etc.)

    Personas o entidades impulsoras
    : AFA Escuela de las Aguas

  • +

    Descripción breve: Se transforma el patio abierto de la Escuela de las Aguas en un jardín lleno de vegetación y elementos naturales, que representa un pulmón verde y un refugio climático para el Baix Guinardó, y que fomenta la salud del barrio e impulsa la diversidad de juego desde una perspectiva de género.

    Descripción ampliada: El patio abierto de la Escuela de las Aguas se convierte en un jardín lleno de vegetación y de elementos naturales; un pulmón verde y un refugio climático para el Baix Guinardó. Esta actuación complementa a la ya realizada en el marco del programa de renovación de patios del Consorcio de Educación. El proyecto mejora la zona del ágora colocando un pavimento de madera, renueva el alumbrado con tecnologías LED, instala gradas en la multipista, repica el hormigón pavimentado del muro, planta hiedras trepadoras, pone una estructura para hacer un muro verde antirruido para el vecindario, e incorporando elementos de juegos diversos.

    Así se obtendrá un patio que fomenta la salud en el barrio y que impulsa la diversidad de juego desde una perspectiva de género.

    Incorporación de la perspectiva de género: La transformación del patio contempla la redistribución de la pista con el objetivo de establecer un sistema de pistas multicéntricas, que promuevan juegos diversos, cooperativos, simbólicos, de cuidados, de aventura, de experimentación, para encontrarse y relajarse, etc. Con estrategias inclusivas para aprender jugando cuál es su espacio en la sociedad. Fomentar y dar un lugar destacado a estas actividades que normalmente se encuentran invisibilizadas y llevarlas al centro de la pista. Porque el espacio es un agente educador y si damos valor social y espacio físico relevante asignado a este tipo de actividades, les proporcionamos el protagonismo que se merecen. Si mejoramos el patio, haremos un mundo mejor para nuestros niños y para que enfocan el futuro con valores que ya hayan experimentado y vivido en el patio de su escuela (diversidad, riesgo, emoción, igualdad de oportunidades, contacto con la naturaleza, aprendizaje mediante la curiosidad, etc.)

    Personas o entidades impulsoras: AFA Escuela de las Aguas

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir