Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Tenir un únic canal d’atenció a la vulneració de drets"

Avatar: INDIC INDIC

Títol

  • -{"ca"=>"Tenir un únic canal d’atenció a la vulneració de drets", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Tenir un únic canal d’atenció a la vulneració de drets", "es"=>"Tener un único canal de atenciós a la vulneración de derechos"}

Cos

  • -["

    A vegades és difícil saber on dirigir-se quan a una persona se li han vulnerat els drets, per això es proposa que hi hagi un únic canal d’atenció. En aquest sentit s’apunta que l’Oficina per la no discriminació de Barcelona podria  exercir aquesta funció i atendre la vulneració de qualsevol dret, no només els de discriminació.

    ", ""]
  • +["

    A vegades és difícil saber on dirigir-se quan a una persona se li han vulnerat els drets, per això es proposa que hi hagi un únic canal d’atenció. En aquest sentit s’apunta que l’Oficina per la no discriminació de Barcelona podria exercir aquesta funció i atendre la vulneració de qualsevol dret, no només els de discriminació.

    ", "

    A veces es difícil saber donde dirigirse cuando a una persona se le han vulnerado sus derechos, por eso se propone que haya un único canal de atención. En este sentido se apunta que la Oficina para la no discriminación de Barcelona podria ejercer esta función y atender la vulneración de cualquier derecho, no solamente los que implican discriminación.

    "]

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir