Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Incorporar i visibilitzar la diversitat poblacional"

Avatar: INDIC INDIC

Títol

  • +{"ca"=>"Incorporar i visibilitzar la diversitat poblacional", "es"=>"Incorporar y visibilizar la diversidad poblacional"}

Cos

  • +["

    El seguiment i l’avaluació de la Carta i del Pla d’acció ha de tenir molt present la diversitat de la població, això vol dir la diversitat de perfils dels veïns i veïnes de Barcelona en funció de l’edat, el gènere, la situació socioeconòmica, l’origen, el territori on viu, etc. Aquest punt és fonamental doncs ja que si no es té aquesta mirada hi ha molts col·lectius i perfils que queden invisibilitzats i, per tant, no són tinguts en compte a nivell de drets. Això, per exemple, succeeix en l’accés a l’educació universitària, que en principi és universal però que a la pràctica hi ha col·lectius i persones amb menys oportunitats per accedir-hi que altres i, per tant, amb menys oportunitats d’exercir el seu dret bàsic a l’educació. Cal, per tant, tenir en compte aquesta diversitat, visibilitzar-la i tenir present que les situacions de vulnerabilitat i invisibilitat són dinàmiques i, per tant, evolucionen amb el pas del temps.

    ", "

    El seguimiento y la evaluación de la Carta y del Plan de acción debe tener muy presente la diversidad de la población, esto significa la diversidad de perfiles de los vecinos y vecinas de Barcelona en función de la edad, el género, la situación socioeconómica, el origen, el territorio en el que vive, etc. Este punto es fundamental pues ya que si no se tiene esta mirada hay muchos colectivos y perfiles que quedan invisibilizados y, por tanto, no son tenidos en cuenta a nivel de derechos. Esto, por ejemplo, sucede en el acceso a la educación universitaria, que en principio es universal pero que en la práctica hay colectivos y personas con menos oportunidades para acceder a ellos que, y por tanto, con menos oportunidades de ejercer su derecho básico en la educación. Es necesario, por tanto, tener en cuenta esta diversidad, visibilizarla y tener presente que las situaciones de vulnerabilidad e invisibilidad son dinámicas y, por tanto, evolucionan con el paso del tiempo.

    "]

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir