Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

L’Ajuntament dona suport de manera global a la recomanació i s’incorporarà a una estratègia completa de comunicació adreçada a la joventut a partir dels serveis infoJOVE com a porta d’entrada.

Al Fòrum Jove BCN s’ha posat clarament de relleu que l’actual estratègia de comunicació de l’Ajuntament en quant als serveis i programes adreçats a joves és insuficient.

Com ja s’ha explicat en la resposta a la recomanació 3: Operació coneix els teus recursos”, es treballarà en una campanya comunicativa adreçada a la joventut, posant l’accent en els serveis infoJOVE, com a porta d’entrada als serveis i recursos municipals juvenils.

Aquesta campanya, de gran abast, inclourà, a banda dels mitjans online i offline habituals en la comunicació municipal, la creació d’un nou espai on agrupar serveis i continguts de forma més clara i usable. Aquest nou espai digital o landing, contindrà tota la informació rellevant adreçada a la joventut, presentada de manera fàcil i atractiva. La campanya preveu poder comptar amb figures més properes a la joventut, com ara influencers.

Per tal de facilitar al màxim el coneixement dels serveis i recursos municipals, es crearà també un Xat Bot per a joves, que es preveu que comenci a funcionar al 2023, a través del qual es podrà oferir atenció immediata, complementant així l’atenció presencial o telemàtica dels serveis infoJOVE.

L’estratègia de comunicació a la joventut neix de la unió de totes les recomanacions sorgides al Fòrum Jove en matèria de comunicació. Es crearà un únic pla de comunicació per tal de maximitzar el seu impacte partint del serveis infoJOVE com a porta d’entrada.

Pressupost: Pel 2022 es preveu un pressupost de 200.000 € per a aquesta campanya de comunicació.

Trenquem amb el llenguatge Boomer

Avatar: 5a sessió Fase Deliberativa 5a sessió Fase Deliberativa Acceptada

Caldria apostar per la contractació d’experts en comunicació dirigida concretament a joves per tal d’arribar a la majoria d’aquests. La comunicació hauria de ser el més directe i atractiva possible. Utilitzant comunicació digital i analògica.

  • Digital: Instagram (influencers), Youtube, Tiktok, Twitter, FB.

  • Analògic: publicitat a metro/bus, instituts i universitats, escoles de FP, cartells fanals,

Aquests experts poden ser professionals del sector social manager/media, màrqueting, comunicació audiovisual, etc. Caldria dur a terme bones campanyes publicitàries per part d’experts que tinguin en compte els següents factors:

Necessitat d’una comunicació directa, ràpida i atractiva. La utilització de canals dirigits a població jove dels 20 als 29 anys. Que ens agradaria rebre: publicitar les fonts d'accés a la informació (web, aplicació, xarxes, codi QR adreçar a totes les fonts d’info, etc.), dates, requisits, documentació que cal aportar, avisos, terminis, etc.

Acceptació de l'assemblea: 81,40%

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir