Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Trenquem amb el llenguatge Boomer"

Títol

  • +{"ca"=>"Trenquem amb el llenguatge Boomer", "es"=>"Acabemos con el lenguaje Boomer"}

Cos

  • +["

    Caldria apostar per la contractació d’experts en comunicació dirigida concretament a joves per tal d’arribar a la majoria d’aquests. La comunicació hauria de ser el més directe i atractiva possible. Utilitzant comunicació digital i analògica.

    • Digital: Instagram (influencers), Youtube, Tiktok, Twitter, FB.
    • Analògic: publicitat a metro/bus, instituts i universitats, escoles de FP, cartells fanals,

    Aquests experts poden ser professionals del sector social manager/media, màrqueting, comunicació audiovisual, etc. Caldria dur a terme bones campanyes publicitàries per part d’experts que tinguin en compte els següents factors:

    Necessitat d’una comunicació directa, ràpida i atractiva. La utilització de canals dirigits a població jove dels 20 als 29 anys. Que ens agradaria rebre: publicitar les fonts d'accés a la informació (web, aplicació, xarxes, codi QR adreçar a totes les fonts d’info, etc.), dates, requisits, documentació que cal aportar, avisos, terminis, etc.

    Acceptació de l'assemblea: 81,40%

    ", "

    Habría que apostar por la contratación de expertos en comunicación dirigida concretamente a jóvenes para llegar a la mayoría de éstos. La comunicación debería ser lo más directo y atractiva posible. Utilizando comunicación digital y analógica.

    • Digital: Instagram (influencers), Youtube, Tiktok, Twitter, FB.
    • Analógico: publicidad en metro/bus, institutos y universidades, escuelas de FP, carteles faroles,

    Estos expertos pueden ser profesionales del sector social manager/media, marketing, comunicación audiovisual, etc. Habría que llevar a cabo buenas campañas publicitarias por parte de expertos que tengan en cuenta los siguientes factores:

    Necesidad de una comunicación directa, rápida y atractiva. La utilización de canales dirigidos a población joven de 20 a 29 años. Que nos gustaría recibir: publicitar las fuentes de acceso a la información (web, aplicación, redes, código QR dirigir a todas las fuentes de info, etc.), fechas, requisitos, documentación a aportar, avisos, plazos, etc .

    Aceptación de la asamblea: 81,40%


    "]

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir