Trenquem amb el llenguatge Boomer
Caldria apostar per la contractació d’experts en comunicació dirigida concretament a joves per tal d’arribar a la majoria d’aquests. La comunicació hauria de ser el més directe i atractiva possible. Utilitzant comunicació digital i analògica.
Digital: Instagram (influencers), Youtube, Tiktok, Twitter, FB.
Analògic: publicitat a metro/bus, instituts i universitats, escoles de FP, cartells fanals,
Aquests experts poden ser professionals del sector social manager/media, màrqueting, comunicació audiovisual, etc. Caldria dur a terme bones campanyes publicitàries per part d’experts que tinguin en compte els següents factors:
Necessitat d’una comunicació directa, ràpida i atractiva. La utilització de canals dirigits a població jove dels 20 als 29 anys. Que ens agradaria rebre: publicitar les fonts d'accés a la informació (web, aplicació, xarxes, codi QR adreçar a totes les fonts d’info, etc.), dates, requisits, documentació que cal aportar, avisos, terminis, etc.
Compartir