Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

El model educatiu de Districte

marzo
09
2016
  • Escola Víctor Català
    Carrer de la Font d'en Canyelles, 35, 08016 Barcelona, Barcelona, Spain
  • 17:30 PM - 19:30 PM CET
OpenStreetMap - Carrer de la Font d'en Canyelles, 35, 08016 Barcelona, Barcelona, Spain
Avatar: Encuentro oficial Encuentro oficial
Tenir manteniment a les escoles i promoure treball amb les persones aturades.
Considerar altres espais educatius i lectius
Mesures per tal que els IES responguin a la realitat del territori
Creació d’un projecte que fomenti la relació Escola- Famílies.
Disminuir ràtios a tots els nivells educatius
Centres educatius públics accessibles
Serveis de salut mental i trastorns d’aprenentatge
Més beques per activitats extraescolars, colònies, sortides, etc.
Ampliar recursos per educació en el lleure
Cura de la salut mental del personal docent i no docent
Potenciar l’educació no formal per a joves
Suport a Plans de comunicació pels centres escolars
Tenir més professionals externs de suport a les necessitats socials i la diversitat
L’aprenentatge dels Idiomes i de les Arts al Districte
Donar suport i/o crear un espai de coordinació entre tots els agents que intervenen amb infants i joves.
Millorar la convivència als centres educatius
Que l’educació no depengui mai dels canvis polítics.
Apostar i invertir en la formació continuada i gratuïta per al personal docent i no docent dels centres educatius.
Revisió de les adscripcions als centres educatius.
Ampliació d’especialistes TEIS a les Escoles de doble línia.

Acta del encuentro

La sessió va començar amb la recollida de dades a les persones participants. Aquesta recollida va durar 10 minuts i tot seguit va començar la sessió participativa. La participació de la comunitat educativa va ser àmplia i diversa. Va haver-hi representació de centres educatius, de l'educació formal i informal, del professorat i de les famílies, del veïnat i d’àmbits polítics. 
Va assistir una mare amb el seu bebè i la consellera va ressaltar el fet i va prendre nota per brindar un servei d'acolliment en properes sessions.
De manera individual es van anomenar temes per elaborar un panell de discussió que permetés deliberar en grups i coproduir propostes.
Amb torns de paraula els grups van exposar les propostes per aconseguir suport entre les persones participants. Al final es va expressar la necessitat de tenir espais com aquest on poder debatre i tirar endavant molts dels temes exposats.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir