Destinació i promoció turística
-
sala de juntesCarrer Llacuna, 162 -164, 08018 Barcelona, Barcelona, Espanya
-
Debat per pensar de forma integrada la destinació Barcelona i els seus mecanismes de promoció a fi d'alinear-se amb les necessitats de gestió del turisme i del territori metropolità. Grup tancat.
Revisar les oficines d'atenció al visitantAlinear el màrqueting turístic amb els interessos de la ciutatIncidir en que ens visiten per segona o més vegadesReforçar la comunicació interna per tal d'interessar el públic localAlinear insitucions per cercar estratègies conjuntesReconfigurar Turisme de Barcelona com a instrument de promoció turísticaProgrames de promoció en origen, no en destinacióActa de la trobada
Grup de treball del Pla Estratègic de Turisme 2020.En aquesta sessió s'ha debatut de forma integrada la destinació Barcelona i els seus mecanismes de promoció a fi d'alinear-se amb les necessitats de gestió del turisme i del territori metropolità.
Compartir