Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Comerç de proximitat

Març
30
2016
  • Sala d'actes casa Golferichs
    Gran Via de Les Corts Catalanes, 491, 08015 Barcelona, Barcelona, Espanya
  • 15:30 PM - 17:30 PM CEST
OpenStreetMap - Gran Via de Les Corts Catalanes, 491, 08015 Barcelona, Barcelona, Espanya
Avatar: Trobada oficial Trobada oficial
Canviar els circuits per on es desenvolupen les curses per no afectar el comerç
Pla estratègic de comerç per cada barri
Revisar els projectes de foment del comerç de proximitat fet anteriorment
Pla de mobilitat en relació al comerç adequat a cada territori
Utilitzar els espais de TMB per fer difusió del comerç de proximitat
Regulació de centres comercials
Roca Village
Agilitat amb les subvencions al comerç
Revaloritzar el comerç dels barris amb més precarietat
Utilitzar locals buits per altres usos no comercials, donant millor imatge
Agilitzar la regulació-burocràcia en el sector del comerç
Augmentar la formació per a la creació de negocis
Ocupació de qualitat al comerç mitjançant la regulació d’horaris
Regulació del comerç
Diversificar el comerç i estendre a les perifèries
Plans d’usos comercials als barris
Web de les associacions comercials de la ciutat
Promoció de l’associacionisme comercial
Fomentar el paper de les associacions comercials com a promotores sòcio-econòmiques
Escoltar al comerç i associacions
Apeus comercials

Acta de la trobada

La sessió es va iniciar amb unes paraules de benvinguda del Regidor d’Ocupació, Empresa, Comerç i Turisme, el Sr. Agustí Colom, qui va presentar el Pla d’Actuació Municipal (PAM) i les propostes i línies estratègiques del govern en el sector comercial. També va destacar les actuacions que s’estan desenvolupant encaminades a la defensa del comerç de proximitat, com el foment de la descentralització del comerç als barris o la formació i modernització per tal de donar resposta a les noves necessitats, tot sota el marc de la sostenibilitat per tal de generar activitat econòmica.

 A continuació, l’equip dinamitzador va presentar la plataforma participativa decidim.barcelona i va explicar l’objectiu i metodologia de la sessió.
Es va distribuir les persones assistents en 3 grups més o menys equitatius en quan a nombre de persones, edat i gènere. Inicialment, cada grup va disposar de 20 minuts per tractar un dels 3 temes establerts per l’equip tècnic:

  • Foment del comerç de proximitat

  • Ordenació i regulació del sector

  • Suport a l’associacionisme

L’objectiu era compartir punts de vista en aquests àmbits, debatre prioritats i identificar i construir propostes d’actuacions de forma conjunta per tal de poder incorporar-les al PAM. Transcorregut aquest temps, cada grup va abordar un altre tema, de manera que al final de la sessió totes les persones participants van treballar els 3 àmbits. A més, cada grup va poder construir propostes en base a les ja elaborades pels grups que prèviament havien tractat un tema en qüestió.
Al final de la sessió, una persona relatora de cada equip va presentar en plenari totes les propostes elaborades. Al final de la sessió es va obrir un torn de paraules, deixant un espai per a precs i preguntes de les persones assistents.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir