Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Superilles al districte de Sant Martí

Març
01
2016
  • Biblioteca Poblenou - Manuel Arranz
    Carrer del Joncar, 35, 08005 Barcelona, Barcelona, Espanya
  • 18:30 PM - 20:30 PM CET
OpenStreetMap - Carrer del Joncar, 35, 08005 Barcelona, Barcelona, Espanya(Link extern)
Avatar: Trobada oficial Trobada oficial

Què són i com es volen implantar les superilles a Sant Martí

Acta de la trobada

A nivell general és majoritària l’opinió dels beneficis del projecte de les Superilles i de la necessitat de repensar el model de ciutat que volem: més per les persones i no tant per els cotxes.
Tot i així, hi ha tres grans temes de debat i afectacions. En primer lloc, el tema de la mobilitat tant interurbana com amb la resta de l’àrea metropolitana o les zones industrialitzades del Vallès. És consensuada la necessitat de donar resposta a la millora d’aquesta àrea de mobilitat. En segon lloc, preocupa que per els carrers que es desplaci el trànsit de la superilla augmenti considerablement el número de cotxes i es tornin carrers encara més sorollosos i transitats. I per últim, de manera general es creu que el concepte de superilla no s’està comunicant bé i no està arribant a les persones, ja que el desconeixement és majoritari encara que segurament molta població veuria positivament el projecte.
Es creu que en el cas del Poblenou és necessari partir de la diagnosis i el procés que  es va fer en la primera superilla i a partir d’aleshores pensar la seva extensió cap el mar. D’altra banda es demana una diagnosi de viabilitat que mostri com ha afectat a la circulació el projecte de la Superilla de Poblenou i també que es faci retorn amb dades de la implantació del projecte. Es fa referència al PAM, a l’àrea on s’enquadra el projecte que ha passat a ser Espai Públic i Mobilitat, abans eren 4 eixos (Mobilitat, espai públic, biodiversitat i verd urbà i governança) i finalment el conseller demana una calendarització del procés.