Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Superilles al districte de Sant Martí

Març
01
2016
  • Biblioteca Poblenou - Manuel Arranz
    Carrer del Joncar, 35, 08005 Barcelona, Barcelona, Espanya
  • 18:30 PM - 20:30 PM CET
OpenStreetMap - Carrer del Joncar, 35, 08005 Barcelona, Barcelona, Espanya
Avatar: Trobada oficial Trobada oficial

Què són i com es volen implantar les superilles a Sant Martí

Obertura de la Via Trajana: pont Santander i solar Coca-Cola
Efecte mostra o mirall.
Disseny i control de la circulació.
Urbanitzar la plaça Palerm - Pere Moragues
ACTUACION AREA PARA PERROS JARDINES CLOT DE LA MEL (LOPE DE VEGA,280) SANT MARTI
Ampliar l'espai de vianants al c. Badajoz entre av. Icària i c. Ramon Turró
REURBANITZACIÓ DEL CARRER PISTÓ (ENTRE LA PLAÇA ROBACOLS I EL CARRER DEGÀ BAHÍ)
Placeta i espai de joc infantil al carrer Freser amb Trinxant.
Donar ús a solars buits
Dignificar l'entorn de l'antic barri del taulat
Eix Pere Iv
Millora del carrer Freser i de l'entorn de la Plaça St Josep de Calassanç
Reforma del Passeig de Sant Joan
Reforma del carrer Sant Joan de Malta
Canvi de paradigma.
Repensar o canviar el concepte Superilla.
Acceleració de la implantació funcional de la Superilla.
Superilla en el mandat actual.
Aprofitament projecte 1a. Superilla del Poblenou.
Crear més aparcaments.
Pacificació a les zones escolars.
Construcció d'un parc a l'illa Pallars-Selva de Mar-Veneçuela-Provençals
Superilla central del Poblenou
Impuls de les superilles
Hacer peatonal la calle meridional del Clot
Superilla des del Casc Antic.

Informe de la sessió

A nivell general és majoritària l’opinió dels beneficis del projecte de les Superilles i de la necessitat de repensar el model de ciutat que volem: més per les persones i no tant per els cotxes.
Tot i així, hi ha tres grans temes de debat i afectacions. En primer lloc, el tema de la mobilitat tant interurbana com amb la resta de l’àrea metropolitana o les zones industrialitzades del Vallès. És consensuada la necessitat de donar resposta a la millora d’aquesta àrea de mobilitat. En segon lloc, preocupa que per els carrers que es desplaci el trànsit de la superilla augmenti considerablement el número de cotxes i es tornin carrers encara més sorollosos i transitats. I per últim, de manera general es creu que el concepte de superilla no s’està comunicant bé i no està arribant a les persones, ja que el desconeixement és majoritari encara que segurament molta població veuria positivament el projecte.
Es creu que en el cas del Poblenou és necessari partir de la diagnosis i el procés que  es va fer en la primera superilla i a partir d’aleshores pensar la seva extensió cap el mar. D’altra banda es demana una diagnosi de viabilitat que mostri com ha afectat a la circulació el projecte de la Superilla de Poblenou i també que es faci retorn amb dades de la implantació del projecte. Es fa referència al PAM, a l’àrea on s’enquadra el projecte que ha passat a ser Espai Públic i Mobilitat, abans eren 4 eixos (Mobilitat, espai públic, biodiversitat i verd urbà i governança) i finalment el conseller demana una calendarització del procés.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir