Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Elaborar un pla estratègic del comerç de proximitat que fomenti les sinergies amb la xarxa social del barri, ofereixi formació als comerciants i en potenciï l'associacionisme

Elaborar un pla per generar confiança i empatia amb el comerç de proximitat, basat sobretot en el foment del comerç just, responsable i amb capacitat de crear teixit social.Un comerç de proximitat ha d'estar lligat a la vida social del seu territori. Promoure la vinculació i la col·laboració d’entitats de comerç amb altres entitats de barri.Formar els comerciants i potenciar-ne l'associacionisme: impulsar el treball en xarxa de les entitats de comerç per potenciar-ne l'extensió, la incorporació de TIC en l'activitat, la connexió amb la resta d'entitats que treballen al territori i fomentar la participació ciutadana del comerç de proximitat.Promoure la identitat singular de les fires del districte i potenciar la definició d’identitats territorials i el seu posicionament específic i lligant-les amb activitats de cultura popular.

Comentari