Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Elaborar un pla estratègic del comerç de proximitat que fomenti les sinergies amb la xarxa social del barri, ofereixi formació als comerciants i en potenciï l'associacionisme

Elaborar un pla per generar confiança i empatia amb el comerç de proximitat, basat sobretot en el foment del comerç just, responsable i amb capacitat de crear teixit social.Un comerç de proximitat ha d'estar lligat a la vida social del seu territori. Promoure la vinculació i la col·laboració d’entitats de comerç amb altres entitats de barri.Formar els comerciants i potenciar-ne l'associacionisme: impulsar el treball en xarxa de les entitats de comerç per potenciar-ne l'extensió, la incorporació de TIC en l'activitat, la connexió amb la resta d'entitats que treballen al territori i fomentar la participació ciutadana del comerç de proximitat.Promoure la identitat singular de les fires del districte i potenciar la definició d’identitats territorials i el seu posicionament específic i lligant-les amb activitats de cultura popular.

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir