Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Campanya de comerç i inclusió per Nadal i Reis"

Avatar: Admin DecidimBCN Admin DecidimBCN

Descripció (Català)

  • -És una campanya unitària i conjunta on participa el Districte de les Corts, les diferents entitats de persones amb discapacitat i els operadors comercials i hotelers dels diferents barris de les Corts.
  • -A nivell municipal es tracta d’un projecte transversal que compta amb la participació del programa de comerç i turisme, persones amb discapacitat i l’Ateneu de Fabricació de les Corts.
  • -Es tracta d’identificar el Nadal de les Corts com un Nadal inclusiu on els diferents establiments estan compromesos amb el teixit associatiu del seu entorn més proper, i amb el compromís de contribuir a fer de les Corts un Territori Socialment Responsable., a través dels seus eixos, centres comercials i hotels,
  • +El Districte de les Corts amb el suport de l’Obra Social la Caixa impulsa la campanya de Nadal adreçada al sector comercial i turístic amb l’objectiu principal de fer visible el compromís d’aquest territori vers la inclusió social.
  • +A més a més de la inclusió social, es volen posar en valor aspectes com la cohesió social, la convivència i el treball compartit entre els diferents agents del territori per fer de les Corts un territori socialment responsable.
  • +L'any 2016 s'han adherit vuit agents i 610 comerços, l'any 2017, 11 agents i 652 comerços. L'any 2018 han estat 11 agents i 700 comerços.

Descripció (Castellano)

  • -És una campanya unitària i conjunta on participa el Districte de les Corts, les diferents entitats de persones amb discapacitat i els operadors comercials i hotelers dels diferents barris de les Corts.
  • -A nivell municipal es tracta d’un projecte transversal que compta amb la participació del programa de comerç i turisme, persones amb discapacitat i l’Ateneu de Fabricació de les Corts.
  • -Es tracta d’identificar el Nadal de les Corts com un Nadal inclusiu on els diferents establiments estan compromesos amb el teixit associatiu del seu entorn més proper, i amb el compromís de contribuir a fer de les Corts un Territori Socialment Responsable., a través dels seus eixos, centres comercials i hotels,
  • +El Districte de les Corts amb el suport de l’Obra Social la Caixa impulsa la campanya de Nadal adreçada al sector comercial i turístic amb l’objectiu principal de fer visible el compromís d’aquest territori vers la inclusió social.
  • +A més a més de la inclusió social, es volen posar en valor aspectes com la cohesió social, la convivència i el treball compartit entre els diferents agents del territori per fer de les Corts un territori socialment responsable.
  • +L'any 2016 s'han adherit vuit agents i 610 comerços, l'any 2017, 11 agents i 652 comerços. L'any 2018 han estat 11 agents i 700 comerços.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir