Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Creació de la Comissió de seguiment de la Festa Major amb la Federació i altres entitats

Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del Districte de les Corts. Per aconseguir aquesta fita, s'ha treballat per aconseguir un marc de relació constant amb les entitats del Districte de les Corts. El protocol de treball té les següents etapes: - Abril-maig: ronda de reunions individuals amb les diferents comissions de festes i associacions de veïns per preparar la propera festa major. - Juny: reunió conjunta amb totes les parts implicades. - Juliol i setembre: seguiment de la recepció de la documentació per a la gestió dels permisos d'ocupació de via pública i també de la programació de la festa major. - Després de la Festa Major de les Corts es fa l'avaluació final i es preparen les bases per organitzar la següent.
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir