Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Creació de la Comissió de seguiment de la Festa Major amb la Federació i altres entitats"

Avatar: Admin DecidimBCN Admin DecidimBCN

Descripció (Català)

  • -Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del districte.
  • +Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del Districte de les Corts.
  • +Per aconseguir aquesta fita, s'ha treballat per aconseguir un marc de relació constant amb les entitats del Districte de les Corts. El protocol de treball té les següents etapes:
  • +- Abril-maig: ronda de reunions individuals amb les diferents comissions de festes i associacions de veïns per preparar la propera festa major.
  • +- Juny: reunió conjunta amb totes les parts implicades.
  • +- Juliol i setembre: seguiment de la recepció de la documentació per a la gestió dels permisos d'ocupació de via pública i també de la programació de la festa major.
  • +- Després de la Festa Major de les Corts es fa l'avaluació final i es preparen les bases per organitzar la següent.

Descripció (Castellano)

  • -Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del districte.
  • +Enfortir el paper dels veïns i veïnes i les entitats en la gestió de la Festa Major de les Corts, i dotar les entitats de les eines i els recursos necessaris per disposar de més autonomia i millorar les relacions dels diferents agents del Districte de les Corts.
  • +Per aconseguir aquesta fita, s'ha treballat per aconseguir un marc de relació constant amb les entitats del Districte de les Corts. El protocol de treball té les següents etapes:
  • +- Abril-maig: ronda de reunions individuals amb les diferents comissions de festes i associacions de veïns per preparar la propera festa major.
  • +- Juny: reunió conjunta amb totes les parts implicades.
  • +- Juliol i setembre: seguiment de la recepció de la documentació per a la gestió dels permisos d'ocupació de via pública i també de la programació de la festa major.
  • +- Després de la Festa Major de les Corts es fa l'avaluació final i es preparen les bases per organitzar la següent.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir